کد خبر : 1995696 | 29 دی 1402 ساعت 15:22 | 112.4K بازدید | 112 دیدگاه

از نابود کردن بارسا تا کابوس دربی

وینیسیوس بدجور نسخه رئال را پیچید

نقش وینیسیوس در شکست دیشب رئال برابر اتلتیکو و از دست رفتن کوپا دل ری پر رنگ بود.

وینیسیوس بدجور نسخه رئال را پیچید

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس که بارسا را ​​در ریاض ویران کرد، چهار روز بعد تصویری از خود در تاریخ به یادگار گذاشت در حالی که ناامیدانه گریزمان را تعقیب کرد تا اشتباه خود را تصحیح کند اما در عمل نظاره‌گر سوپرگل بازیکن فرانسوی به رئال بود که سرنوشت دربی را رقم زد.

1980429

هر بازدید وینی از متروپولیتانو پرتنش بوده است. قبل از هر بازی علیه او شعارهای نژادپرستانه سر داده می‌شود و او هدف اول رادیکال‌های اتلتیکو در بیرون و درون ورزشگاه است.

1980431

وینی ابتدا به دلیل اعتراض به کوادرا فرناندز یک کارت زرد گرفت و در آنجا اولین زنگ خطر برای ستاره برزیلی به صدا در آمد. دقایقی بعد چیزی نمانده بود به دلیل چند خطای دیگر کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. 

سیگنال‌های پرخطر بعد هم به محض زدن سوت پایان بازی و قبل از دو وقت اضافه بود. وینی آنجا شدیدا با دیگو سیمئونه تنش لفظی پیدا کرد و با دخالت تونی کروس و ناچو بود که قضیه ختم به خیر شد. مودریچ هم به سراغ وینی رفت تا آرامش کند. عجیب‌تر اینکه وینیسیوس در جریان بازی با یکی از توپ جمع‌کن‌ها نیز دچار تنش شده بود.

1980427

همان کارت زرد بیهوده‌ای که برای اعتراضات زیادش گرفته بود در ثبت گل سوم اتلتیکو بی‌تاثیر نبود. وینی از پشت گریزمان را تعقیب می‌کرد و چندبار این فرصت را داشت با خطا متوقفش کند. هر خطا منجر به کارت بعدی و اخراج می‌شد. وینی که محتاط شده بود، تصور نمی‌کرد گریزمان از زاویه بسته بتواند گلزنی کند. وینی ستاره فرانسوی را نزد تا او سرنوشت بازی را تعیین کند.

کارلتو در پایان بازی و در مورد وینی گفت: «وینیسیوس باید از این بازی درس بگیرد، اما این یک بازی با برخوردهای زیاد بود و گاهی اوقات نمی‌توانید خونسردی خود را حفظ کنید. او تاوان جوان بودنش را داد.»

1980428

واقعیت این است که وینیسیوس بار دیگر با حاشیه سازی‌های بی‌دلیل، تمرکز خود و تیمش را از بین برد و روی گل سوم اتلتیکو نیز مقصر اصلی بود. وینی دیشب در حذف رئال یک مهره تعیین کننده بود و به سود اتلتیکو کار کرد.

دیدگاه‌ها