کد خبر : 1995710 | 29 دی 1402 ساعت 16:12 | 4.8K بازدید | 8 دیدگاه

انریکه: رسانه‌ها از حرف زدن درباره امباپه خسته نمی‌شوند!

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، از اظهارنظر در مورد آینده کیلیان امباپه خودداری کرده و گفته رسانه‌ها بیشتر از او به این حواشی علاقه‌مندند.

انریکه: رسانه‌ها از حرف زدن درباره امباپه خسته نمی‌شوند!

به گزارش "ورزش سه"، تیم انریکه فردا در رقابت‌های جام حذفی فرانسه بازی یک‌شانزدهم نهایی را مقابل تیم دسته دومی اولیانز و در ورزشگاه این تیم واقع در اولیانز انجام خواهند داد. پاریسی‌ها در دور قبل تیم دسته ششمی را با 9 گل شکست داده بودند. انریکه در آستانه این بازی به سوالات خبرنگاران جواب داد.

رقابت با تیم دسته دومی؟
"آنها در دسته پایین‌تر از ما بازی می‌کنند اما یک تیم حرفه‌ای هستند، و برای همه مشکل ایجاد کرده‌اند. رقابت با تیم‌های بزرگ مورد علاقه آنهاست. باید با همه داشته ها به میدان برویم."

گونسالو راموس خوب شده است؟
"واقعیت این است که او  یک ویروس گوارشی گرفت و وزن کم کرد. مهاجم برجسته دیگری مانند کولو موانی برای بازی فردا داریم. من از حضور هر دو بسیار خوشحالم، امیدوارم آنها حال و آینده باشگاه باشند. اما زمان‌هایی وجود خواهد داشت که آنها کمتر بازی خواهند کرد."

1976275

پیشرفت کارلوس سولر؟
"وقتی بازیکنی را می‌بینم که می‌تواند خوب بازی کند و درک می‌کند که باید چه چیزهایی را درون زمین کنترل کند، بسیار جالب است. بازیکنان زیادی هستند که می‌توانند این کار را در خط میانی انجام دهند. سولر یکی از این بازیکنان است، او بازیکن سطح بالایی است، البته او هنوز هم می‌تواند پیشرفت کند، این چیزی است که من از او انتظار دارم."

مصدومیت بازیکنان در زمین چمن نامطلوب؟
"به نظر من این تنها چیزی است که فراتر از رقابت واقعاً مرا نگران می‌کند. من نگران سلامتی بازیکنان، خودم و اورلانز هستم. یک نفر باید مسئول زمین باشد. وقتی تابستان گذشته در آنجا بازی کردیم، زمین افتضاح بود. خطری جدی برای بازیکنان وجود دارد."

مستند امباپه را تماشا کردید؟ از آینده او چیزی می‌دانید؟
"من مستند را ندیده‌ام، تلویزیون نمی‌بینم، فقط فوتبال نگاه می‌کنم. این بحث‌ها برای شماهاست که تا هر وقت دوست دارید ادامه دهید."

دیدگاه‌ها