کد خبر : 1995758 | 29 دی 1402 ساعت 18:32 | 10.4K بازدید | 40 دیدگاه

کوکه: نوبت اتلتیکو بود که رئال را شکست دهد

کوکه، کاپیتان اتلتیکومادرید، معتقد است که پس از شکست در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا، نوبت اتلتیکو بود که رئال را شکست دهد.

کوکه: نوبت اتلتیکو بود که رئال را شکست دهد

به گزارش "ورزش سه"، کوکه، کاپیتان اتلتیکومادرید، پس از حذف رئال مادرید در مرحله یک هشتم نهایی کوپادل‌ری با نتیجه 4-2 تایید کرد که تیمش شایسته این برد بود.

کوکه از طرفداران تیمش درخواست کرده که شتاب‌زده عمل نکنند و به این تیم فرصت دهند چون هنوز به مرحله فینال نرسیده‌اند.

کوکه درباره بازی مقابل رئال گفت: "تیم بسیار خوشحال است، مخصوصا برای آنتوان گریزمان. او یک گل فوق العاده به ثمر رساند و نتیجه را 3-2 کرد. ما امیدواریم که او همچنان به گلزنی ادامه دهد. این برای ما و اتلتیکو مادرید مهم است."

1980534

او درباره رویارویی با رئال مادرید گفت: "بازی‌ مقابل رئال مادرید برای هواداران بسیار زیباست. آن‌ها با سرعتی کاملاً بالا  بازی می‌کنند. با توجه به شکست 5-3 در بازی قبلی، نوبت ما بود که رئال مادرید را شکست بدهیم. همانطور که گفتم ما بسیار خوشحالیم، مخصوصا برای هوادارانمان و گریزمان. چند روز پیش او بهترین گلزن تاریخ اتلتیکو مادرید شد و نتوانستیم او را به پیروزی برسانیم، در این بازی توانستیم این کار را در حضور هوادارانمان انجام دهیم."

این ملی پوش اسپانیایی درباره فشاری که دیه‌گو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو، در طول مسابقات تجربه می‌کند صحبت کرد و گفت: استاد همیشه همه توان خود را در مسابقات می‌گذارد. مطمئنم دیروز نخوابید، چون انگار داشت مثل ما بازی می‌کرد. این روش او برای تمرین و لذت بردن از فوتبال است که هیچ کس آن را تغییر نخواهد داد."

دیدگاه‌ها