کد خبر : 1995774 | 29 دی 1402 ساعت 19:32 | 38K بازدید | 119 دیدگاه

سکوت عجیب لئو

جایزه دِ بِست برای مسی هیچ اهمیتی نداشت!

لیونل مسی هنوز با جایزه بهترین بازیکن سال فیفا عکسی منتشر نکرده که باعث تعجب هواداران فوتبال شده است.

جایزه دِ بِست برای مسی هیچ اهمیتی نداشت!

به گزارش "ورزش سه"، فیفا دوشنبه گذشته در مراسمی که در لندن برگزار شد، به لیونل مسی جایزه "بهترین بازیکن" را اعطا کرد تا از بهترین‌های جهان به دلیل موفقیت‌هایشان در سال 2023 تقدیر شود.

اهدای این جایزه به ستاره اینترمیامی جنجال‌های زیادی به همراه داشت، به ویژه اینکه قهرمانی او در جام جهانی 2022 قطر قبل از دوره ارزیابی نامزدهای جایزه فیفا بود.

خود لیونل مسی نیز با تصمیم عدم حضور در این مراسم و عدم دریافت این جایزه جنجال‌ساز شد تا تیری آنری، مجری این مراسم، به نمایندگی از او جایزه را دریافت کند.

1980564

بولت پرسپولیساین اولین بار بود که برنده جایزه "دِ بِست" در سالن برگزاری مراسم حضور نداشت. علاوه بر مسی، هیچ یک از نامزدهای لیست نهایی این جایزه در لندن حضور نداشتند. ارلینگ هالند نروژی، بهترین گلزن منچسترسیتی و کیلیان امباپه فرانسوی، ستاره پاری سن ژرمن، هم در سالن حضور نداشتند.

اگرچه حدود یک هفته از سومین جایزه دِ بِست مسی می‌گذرد، عجیب است که مسی حتی عکسی در حساب‌‌های شبکه‌های اجتماعی منتشر نکرد که نشان دهد او جایزه فیفا را به دست آورده است.

1980565

مسی در سال 2022 که این جایزه را کسب کرده بود در سالن حضور داشت و جایزه‌اش را دریافت کرد. اینطور به نظر می‌رسد که مراسم بهترین‌های فیفا در سال‌های اخیر ارزش خود را از دست داده است. از سال 2016 که فیفا و فرانس فوتبال تصمیم گرفتند هر کدام یک جایزه جداگانه را به بهترین بازیکن سال ارائه کنند، مخاطبان جایزه فیفا کاهش یافته بود اما در مورد اخیر این اتفاق بی سابقه بود.

کریستیانو رونالدو، اسطوره پرتغالی، برنده جایزه فیفا در سال‌های 2016 و 2017، رای گیری در مورد برنده در سال‌های اخیر به عنوان کاپیتان تیم ملی پرتغال را نادیده گرفته و آن را به په‌په واگذار کرده است. این بیشتر نشان می‌دهد که جایزه دِ بِست برای اغلب ستاره‌های فوتبال ارزش گذشته را ندارد.

دیدگاه‌ها