کد خبر : 1995860 | 30 دی 1402 ساعت 05:53 | 28.1K بازدید | 6 دیدگاه

حسینی خوشحال از کلین‌شیت بیرو با حضور روزبه

روزبه چشمی و حسین حسینی دو استقلالی حاضر در قطر این روزها در جام ملت‌های آسیا شرایط متفاوتی دارند.

حسینی خوشحال از کلین‌شیت بیرو با حضور روزبه

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در دومین بازی خود در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ قطر برابر تیم ملی هنگ کنگ قرار گرفت و در پایان موفق شد با نتیجه یک بر صفر پیروز شود.

اگر چه در لیست کلی امیر قلعه‌نویی تنها ۲ بازیکن از استقلال حضور داشتند اما امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی ایران تصمیم گرفت که در این بازی از روزبه چشمی به عنوان جانشین سعید عزت اللهی استفاده کند و حسین حسینی همچنان نیمکت نشین علیرضا بیرانوند بود.

در پایان بازی بود که حسین حسینی همبازی او در استقلال برای گفتگو به سراغ روزبه رفت که در این حال چهره درهم روزبه چشمی پس از یک جدال سخت توسط عکاسان شکار شد که نشان از فشار بالای این نبرد سخت می‌دهد.

حسین حسینی و روزبه چشمی در روزهایی که نام استقلال با اخبار پیرامون مصدومیت کوین یامگا گره خورده، در دوحه امیدوار هستند تا بتوانند به تیم ملی ایران در مسیر ماجراجویی آسیایی خود کمک کنند تا بلکه طلسم ۴۷ ساله، به نیم قرن نرسد.

تیم ملی ایران با پایان این بازی صعودش به مرحله حذفی مسجل شد اما در جدال با امارات باید بر سر جایگاه اول و دوم رقابت کند تا شرایط ایران در مراحل حساس جام مشخص شود.

دیدگاه‌ها