کد خبر : 1995965 | 30 دی 1402 ساعت 12:48 | 40.9K بازدید | 31 دیدگاه

نشان دادن هفت به ال‌چولو

حرکت وینیسیوس که خون سیمئونه را به جوش آورد

ژست عجیب وینسیوس مقابل چشم دیه‌گو سیمئونه خشم و سپس توهین شدید او به ستاره برزیلی را موجب شد.

حرکت وینیسیوس که خون سیمئونه را به جوش آورد

به گزارش "ورزش سه"، در جریان بازی دو روز پیش اتلتیکو و رئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری، وینیسیوس که یک کارت زرد هم داشت، پس از هر دو گل رئال به سمت سکوها رفت و شروع به خوشحالی خاصی کرد که خودش معتقد بود رو به هواداران رئال بوده اما سیمئونه باور داشت که او باید به‌خاطر تحریک هواداران اتلتیکو کارت زرد دوم را بگیرد و اخراج شود. 

همین اتفاقات باعث شد که پس از سوت پایان بازی در 90 دقیقه این دو نفر درگیری لفظی شدیدی با هم داشته باشند. سیمئونه به سمت او رفت و صحبت‌هایی را مطرح کرد که با واکنش ستاره برزیلی رئال همراه شد. 

1980429

دوربین‌های شبکه مووی استار به‌طور دقیق اتفاقات جنجالی بین وینی و سیمئونه را شکار کرده‌اند و دیشب این صحنه‌ها پخش شد.

بعد از خوشحالی وینیسیوس رو به سکوها، سیمئونه با حالت عصبانیت به او اعتراض کرد. در این لحظه ستاره رئال با دست شماره هفت را به مربی آرژانتینی نشان داد (به نشانه شماره پیراهنش). در این لحظه سیمئونه که عصبانیتش شدیدتر شده بود، توهین زشتی به وینیسیوس کرد که همین باعث شد وینی به سمت او برود و در نهایت با دخالت ناچو و تونی کروس قضیه ختم به خیر شد و درگیری شدت بیشتری پیدا نکرد.

1980367

البته سیمئونه دست‌بردار نبود و قبل از شروع وقت اضافه اول نیز به محض دیدن وینیسیوس به او اعتراض کرد اما این بار ستاره برزیلی ترجیح داد وارد تنش بیشتر نشود.

دیدگاه‌ها