کد خبر : 1996057 | 30 دی 1402 ساعت 18:55 | 14.5K بازدید | 5 دیدگاه

آلمانی‌ها سرمایه‌گذار خارجی را تحریم کردند (عکس)

طرفداران دورتموند و کلن در جریان بازی امشب نسبت به ورود سرمایه‌گذاران خارجی به فوتبال آلمان اعتراض جالبی را به نمایش گذاشتند.

آلمانی‌ها سرمایه‌گذار خارجی را تحریم کردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های دورتموند و کلن در بازی هفته هجدهم بوندس‌لیگا به مصاف هم رفته‌اند و نیمه اول این بازی با برتری دورتموند دنبال می‌شود.

دورتموند در دقیقه 12 این بازی موفق شد روی ضربه دونیل مالن به گل برسد و پس از این گل اتفاق عجیبی در ورزشگاه راین انرژی رقم خورد.

1981042

پس از اینکه گل به ثمر رسید، به دلیل پرتاب سکه‌های جعلی از روی سکوها به داخل زمین، بازی متوقف شد.

به مدت 8 دقیقه طرفداران دورتموند و کلن در اعتراض به ورود سرمایه‌گذاران خارجی در فوتبال آلمان سکه‌های طلایی رنگ را به زمین پرتاب کردند.

1981043

بازیکنان هر دو تیم سعی کردند با خارج کردن این سکه‌ها از داخل زمین بازی، شرایط برای از سرگیری این دیدار را مهیا کنند.

در ماه گذشته یک رای‌گیری بین باشگاه‌های بوندس‌لیگا و بوندس‌لیگا 2 برای طرح ورود سرمایه‌گذار به فوتبال آلمان انجام شد که این طرح مهم با اکثریت دو سوم آرا به تصویب رسید.

1981040

در طرح جدید سازمان لیگ آلمان برای جذب سرمایه‌گذاری، هدف این است در ازای حدود 8 درصد از درآمد حق پخش لیگ، شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران مبلغی در حدود 900 میلیون یورو تا یک میلیارد یورو طی چندین سال سرمایه‌گذاری کنند.

هواداران فوتبال آلمان از این طرح استقبال نکردند و ظاهرا قرار است این نوع اعتراضات در ادامه رقابت‌های هفتگی بوندس‌لیگا ادامه داشته باشد.

دیدگاه‌ها