کد خبر : 1996089 | 01 بهمن 1402 ساعت 03:53 | 9.7K بازدید | 1 دیدگاه

مرد تابوشکن السد، به خاک قطر عادت دارد

مسیر اردن با عموته تا آمریکا ادامه دارد!

حسین عموته سرمربی مراکشی تیم ملی اردن در دومین بازی خود با این تیم همچنان شکست ناپذیر باقی ماند.

مسیر اردن با عموته تا آمریکا ادامه دارد!

به گزارش ورزش سه، تیم ملی اردن در جدالی سخت و نفس گیر موفق شد یک شگفتی دیگر در جام ملت‌های آسیا خلق شد و این تیم برابر کره جنوبی تساوی کرد تا با کسب ۱ امتیاز در این بازی همچنان صدر جدول باقی ماند تا بخت اول صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ از گروه E باشد.
حال حسین عموته فرصت دارد تا آینده درخشانی برای تیم ملی اردن رقم بزند؛ مردی که نام او را تحت عنوان بازیکن سال‌های دور فوتبال مراکش و سرمربی تیم السد قطر به خاطر داریم، هدایت اردن را بر عهده دارد و در دومین بازی از همکاری خودش با اردن موفق شد با نتیجه بسیار خوبی از کره جنوبی امتیاز بگیرد و همچنان بدون باخت باقی بماند.
عموته اولین سرمربی السد قطر بود که توانست در سال ۲۰۱۳  به خشکسالی ۶ ساله این تیم در لیگ قطر پایان دهد و سفیدپوشان قطری را مجدداً قهرمان لیگ کند.

1981092

عموته جایگزین ولید رکراکی در تیم وداد مراکش بود که با ورود مرد شگفتی‌ساز تیم ملی مراکش، سعی داشت در فوتبال باشگاهی کشورش نیز اثرگذار باشد اما نتوانست به مانند دوره اول حضورش در این دوره اثرگذار باشد تا حالا راه خاورمیانه در پیش بگیرد و مرد اول نیمکت اردن باشد.
این اقدام بیشتر توسط سایت رسمی فیفا تحت عنوان یک کودتا در فوتبال یاد شد، چرا که تغییر سرمربی آن هم در فاصله کمتر از یک هفته تا شروع جام ملت‌های آسیا اتفاق کم نظیری‌ است. 
قرارداد او با اردن تا پایان مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ ادامه دارد و این مشخص می‌کند که آنها امید دارند یکی از هشت تیم آسیا در جام جهانی ۲۰۲۶ باشند.

دیدگاه‌ها