کد خبر : 1996165 | 01 بهمن 1402 ساعت 00:19 | 36.8K بازدید | 17 دیدگاه

توقف در بازی میلان: ستاره تیم ناگهان به رختکن رفت!

بازی اودینزه-میلان، به دلیل توهین نژادپرستانه هواداران تیم میزبان به مایک مانیان، ستاره میلان، به مدت ۱۰ دقیقه متوقف شد.

توقف در بازی میلان: ستاره تیم ناگهان به رختکن رفت!

به گزارش "ورزش سه"،‌ در چارچوب بیست و یکم مسابقات سری A میلان مهمان اودینزه است. در دقیقه ۳۳ این دیدار اتفاقی افتاد که برگزاری بازی را تحت تأثیر قرار داد.

در طول بازی هواداران اودینزه بارها به مایک مانیان توهین نژادپرستانه کردند و در شعارهایشان این دروازه‌بان فرانسوی را هدف قرار دادند.

مانیان بارها به داوران بازی موضوع را توضیح داد اما از شدت توهین‌های هواداران کم نشد تا اینکه در دقیقه ۳۳ ستاره میلان در اعتراض به این شعارها از زمین خارج شد.

1981236

دیگر بازیکنان میلان نیز به همراه مانیان از زمین خارج شدند. چند تن از بازیکنان اودینزه به نزدیکی هواداران‌شان رفتند و از آنها خواستند توهین‌های نژادپرستانه را متوقف کنند.

در همین حال نیز کادر فنی باشگاه میلان با مسئولان برگزاری بازی در حال صحبت درباره وضعیت بودند. مانیان نیز دستکش‌هایش را درآورده بود و به تونل ورزشگاه رفته بود. پس از ده دقیقه توقف، که توهین‌های تماشاگران به پایان رسید، مانیان و بازیکنان میلان دوباره به زمین برگشتند و بازی از سر گرفته شد.

دیدگاه‌ها