کد خبر : 1996171 | 01 بهمن 1402 ساعت 01:13 | 4.8K بازدید | 6 دیدگاه

اورلیون 1-4 PSG: کار راحت امباپه مقابل دسته دومی‌ها

پاری سن ژرمن موفق شد با شکست 4-1 اورلیون به یک هشتم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه صعود کند.

اورلیون 1-4 PSG: کار راحت امباپه مقابل دسته دومی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت‌های جام حذفی فرانسه به مصاف اورلیون دسته دومی رفت و موفق شد با شکست 4-1 این تیم به پنجمین پیروزی پیاپی خود دست پیدا کند. لوئیس انریکه به بخش اعظم تیم اصلی‌اش در این بازی استراحت داده بود اما همچنان امباپه و مارکو آسنسیو را در ترکیب نگه داشته بود.

پاریسی‌ها در تمام طول بازی برتری مطلق داشتند و اجازه نفش کشیدن را هم به تیم مقابل ندادند.

در دقیقه 8 بازی آسنسیو می‌توانست با یک ضربه آزاد خطرناک دروازه حریف دسته دومی را باز کند اما ضربه او را اوون سزار ماتیمبو به خوبی دفع کرد.

1981247

در دقیقه 16 بازی گل اول برای پاریس به ثمر رسید. کولو موانی توپی را در سمت چپ زمین به آسنسیو رساند و او هم توپی را روی دروزاه فرستاد که ماتیمبو نتوانست آن را دفع کند تا توپ دوباره به کولوموانی برسد و این ستاره اینبار توپ را به امباپه رساند و این فوق ستاره هم با زدن ضربه‌ای راحت به کنج سمت راست دروازه در این صحنه اشتباهی نکرد تا گل اول به ثمر برسد.

در یکی از معدود موقعیت‌های حریف گمنام پارسی‌ها، در دقیقه 35 روی اشتباه دفاع پاریسی‌ها موقعیت شوتزنی برای لوکاس برتل خارج از محوطه فراهم شد ولی شوت این ستاره را کیلور ناواس مهار کرد.

در دقیقه 44، آسنسیو یک شانس گلزنی خوب دیگر را روی کرنر ویتینیا از دست داد تا بازی با برتری خفیف پاریس در نیمه اول به پایان برسد.

در دقیقه 56، روی یک ضربه آزاد سولر توپ خوبی را روی دروازه اورلیون فرستاد که به طور خطرناکی از پیش پای همه هم تیمی‌هایش عبور کرد و به بیرون رفت.

1981248

در دقیقه 64 در یک درگیری در محوطه جریمه اورلیون توپ امباپه به دست مدافع حریف برخورد کرد و پنالتی برای پاریس اعلام شد که امباپه آن را به گل تبدیل کرد.

1981249

در دقیقه 72، گل سوم پاریس هم سررسید. روی حرکت خوب و انفرادی امباپه روی پاس بلند مارکینیوش از خط دفاع، کاپیتان پاریس به محوطه جریمه نفوذ کرد و در حالی که به راحتی می‌توانست شانس خود را برای هت تریک امتحان کند توپ را برای گنچالو راموس ارسال کرد و این ستاره هم با ضربه سر دروازه را باز کرد.

1981250

پاریس بعد از گل سوم برای بیش از ده دقیقه عقب نشست و روی این اشتباه تاکتیکی در دقیقه 86 یک گل دریافت کرد. اورلیون به یک کرنر رسید که کوین فورتون آن را روی دروازه ارسال کرد و روی اشتباه مدافعان پاریس توپ در محوطه شش قدم به نیکلاس سنت روف رسید و این ستاره هم از فاصله‌‌ای نزدیک دروازه ناواس را باز کرد.

1981246

دو دقیقه بعد پاریس اختلاف گل را دوباره به سه رساند. امباپه دوباره نفوذ کرد و اینبار توپ را برای گلزنی به سنی مایولو رساند تا پای این ستاره 17 ساله پاریس در دومین بازی‌اش در پاریس به گلزنی باز شود.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید و پاریس با یک پیروزی ساده دیگر به یک هشتم نهایی صعود کرد.

دیدگاه‌ها