کد خبر : 1996173 | 01 بهمن 1402 ساعت 01:34 | 12.6K بازدید | 11 دیدگاه

اودینزه ۲-۳ میلان: انتقام مانیان را در زمین گرفتند

میلان در دیداری خارج از خانه مقابل اودینزه به پیروزی ۳-۲ رسید.

اودینزه ۲-۳ میلان: انتقام مانیان را در زمین گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، میلان در یک دیدار از بیست و یکمین هفته سری A مهمان اودینزه بود. شاگردان استفانو پیولی ابتدا ۱-۰ به برتری رسیدند اما ۲ گل خوردند و سپس با گل‌های لوکا یوویچ و نوآ اوکافور سه امتیاز را به دست آوردند.

ویدئو: 322478

بازی پایاپای آغاز شد و توپ بیشتر در میانه میدان در حال رد و بدل شدن بود تا اینکه در دقیقه ۱۵ اولین موقعیت بازی رخ داد. جایی که روی پاس لیائو، ضربه ژیرو را دروازه‌بان حریف دفع کرد.

در ادامه بازی آرام و بدون اتفاق خاصی دنبال شد. در دقیقه ۳۱ پاس تئو هرناندز در سمت چپ که وارد محوطه جریمه شد به روبن لوفتوس چیک رسید و او با شوتی زمینی به گوشه دروازه بازی را ۱-۰ کرد.

1981257

دو دقیقه بعد مانیان به دلیل شعارهای نژادپرستانه هواداران رقیب زمین بازی را ترک کرد و پس از دقایقی برگشت.

در دقیقه ۴۲ ساماردزیچ با حرکتی عالی در پشت محوطه اقدام به شوت‌زنی کرد و ضربه‌اش به داخل دروازه رفت و بازی خیلی زود به تساوی کشیده شد.

1981258

نیمه اول با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

نیمه دوم هم در میانه میدان آغاز شد. هیچکدام از دو تیم میلی به حمله نداشتند و نمی‌توانستند دروازه یکدیگر را تهدید کنند. درنهایت این میلان بود که در دقیقه ۵۹ موفق به خلق حمله شد. سانتر زیبای پولیشیچ به اولیویه ژیرو رسید و او با یک ضربه سر محکم توپ را به سمت دروازه فرستاد اما دروازه‌بان باز هم او را ناکام گذاشت.

در دقیقه ۶۲ پس از اشتباه عجیب خط دفاعی میلان، تائووین از سمت راست حرکت کرد. او سپس در مقابل مانیان قرار گرفت و موفق شد گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

1981256

بازی در ادامه به شکلی خسته‌کننده دنبال شد. اودینزه عقب کشیده بود و به خوبی از دروازه‌اش مراقبت می‌کرد و همین باعث شده بود که شاهد موقعیت خاصی نباشیم. در دقیقه ۸۳ شوت اولیویه ژیرو به تیر افقی خورد و در برگشت یوویچ دروازه خالی را با ضربه سر باز کرد.

1981255

چند دقیقه آخر هم بازی بدون اتفاق در جریان بود و به‌نظر می‌رسید قرار است شاهد یک تساوی باشیم اما در دقیقه ۳+۹۰ پس از ارسال کرنر فلورنزی، توپ در شلوغی محوطه جریمه با چند تاثیر از سمت بازیکنان مواجه شد و سپس به اوکافور رسید و او توانست گل برتری میلان را بزند.

1981254

دو دقیقه بعد داور سوت پایان بازی را زد و میلان به پیروزی ۳-۲ دست یافت. آنها با سه امتیاز این بازی در رده سوم ۴۵ امتیازی شد.

دیدگاه‌ها