کد خبر : 1996183 | 01 بهمن 1402 ساعت 09:44 | 22.8K بازدید | 17 دیدگاه

انریکه: این یک شب عادی دیگر از امباپه بود

لوئیس انریکه، سرمربی پاری سن ژرمن، معتقد است که درخشش کیلیان امباپه به اتفاقی عادی برای این تیم تبدیل شده است.

انریکه: این یک شب عادی دیگر از امباپه بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های مرحله یک شانزدهم جام حذفی فرانسه روبه‌روی اورلینز قرار گرفت و با نتیجه 1-4 به پیروزی رسید. 

امباپه ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل اول پی اس جی را با پاس گل راندال کولو موانی و همچنین از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند و پس از آن هم دو پاس گل برای گونچالو راموس و سنی مایولو ارسال کرد. 

انریکه پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «حقیقت این است که این بازی برای ما بسیار سخت شد. خصوصا به‌خاطر تفاوت سطح و دسته دو تیم که همیشه باعث می‌شود تیم بهتر آرام و بدون نگرانی باشد و این اتفاق خوبی نیست. 

1974212

ما از همان ابتدا خیلی جدی کار را شروع کردیم و با ذهنیت و روحیه درستی در زمین حضور پیدا کردیم. ما توانستیم مانع از شانس حریف برای صعود شویم. به تمام تیمم تبریک می‌گویم. من دوست دارم چنین روحیه و شخصیتی را از تیمم در این بازی‌ها ببینم. 

وقتی در چنین مسابقاتی به میدان برویم، بازیکنان جوان ما هم این فرصت را خواهند داشت که بتوانند بازی کنند. دیدن درخشش و عملکرد خوب آنها در زمین بسیار لذتبخش است. این که مربی آنها باشم همیشه باعث افتخار من بوده است. 

پیروزی بسیار خوبی بود. ما می‌توانستیم بلغزیم و این بازی برای ما به چالشی بزرگ تبدیل شود. فکر می‌کنم اگر هر بازی در بهترین شرایط ممکن نباشیم، ممکن است ببازیم یا مساوی کنیم. به همین دلیل است که باید همیشه به همین شکل بازی کنیم و به همین دلیل می‌خواهیم هر بازی همینطور باشیم. ما اینجا هستیم تا هر بار پیروز شویم.»
او همچنین در پاسخ به سوالی درباره درخشش امباپه گفت: «ما به چنین اتفاقاتی عادت داریم. این عملکردی خیلی عادی برای امباپه بود.»

دیدگاه‌ها