کد خبر : 1996208 | 01 بهمن 1402 ساعت 11:58 | 80.2K بازدید | 30 دیدگاه

با انتقاد از شوامنی

آنچلوتی مقصر باخت رئال در دربی را معرفی کرد!

شکست رئال در دربی و حذف از کوپا دل ری انتقادات زیاد را به اورلین شوامنی وارد کرد که از لحظه ورود به زمین هرگز نتوانست نمایش خوبی داشته باشد.

آنچلوتی مقصر باخت رئال در دربی را معرفی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، رئال در یک هشتم نهایی کوپا دل ری 4-2 به اتلتیکو باخت و از دور این رقابت‌ها کنار رفت. بازی در دو وقت قانونی 2-2 مساوی شد ولی اتلتیکو در پایان 120 دقیقه با برتری پرگل راهی دور بعد شد.

1977462

گل سوم اتلتیکو را گریزمان به ثمر رساند. او روی اشتباه وینیسیوس صاحب توپ شد و به راحتی تا محوطه جریمه رئال رسید و بدون مزاحم از زاویه بسته گلی تماشایی زد. بسیاری معتقدند جدای از اشتباه وینی در از دست دادن توپ، شوامنی هم نتوانست پوشش خوبی بدهد و کار برای گریزمان را راحت کرد.

کارلو آنچلوتی که در نشست خبری بازی با آلمریا شرکت کرده بود، در واکنش به انتقادات از شوامنی گفت: «ببینید، شوامنی در فینال سوپرجام برابر بارسا نمایشی فوق‌العاده داشت و شاید بهترین بازی او از زمان ورودش به رئال بود. او ولی در بازی برابر اتلتیکو در کوپا دل ری از ابتدا بازی نکرد. شوامنی روی گل گریزمان می‌توانست عملکرد بهتری داشته باشد؟ باید بگویم که بله. تردیدی ندارم که شوامنی می‌توانست و باید بهتر کار می‌کرد.»

دیدگاه‌ها