کد خبر : 1996283 | 01 بهمن 1402 ساعت 17:19 | 6.9K بازدید | 4 دیدگاه

حمایت قاطع میلان از مانیان بعد از دیدار جنجالی

باشگاه میلان نسبت به اقدامات نژادپرستی علیه مایک مانیان در بازی مقابل اودینزه واکنش نشان داد.

حمایت قاطع میلان از مانیان بعد از دیدار جنجالی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه میلان پس از اینکه، مایک مانیان در بازی مقابل اودینزه در معرض یک جنجال نژادپرستانه قرار داش، یک تصمیم قاطع گرفت.

باشگاه میلان در بیانیه رسمی در ایکس نوشت: "پس از اتفاقات غیرقابل قبول در بازی اودینزه، باشگاه تصمیم گرفت امروز (21 ژانویه 2024) در حمایت از مایک مانیان و مبارزه با نژادپرستی، هیچ محتوایی را در شبکه‌های اجتماعی منتشر نکند."

1981383

مایک مانیان در جریان بازی میلان و اودینزه عصر روز گذشته با شعارهای نژادپرستانه مواجه شد. مانیان و هم‌تیمی‌هایش از زمین خارج شدند و قبل از شروع مجدد، بازی تقریباً 10 دقیقه متوقف شد.

میلان در دقایق پایانی بازی نزدیک مقابل اودینزه موفق شد با نتیجه 3-2 برنده شود. میلان با 45 امتیاز در جایگاه سوم جدول سری A قرار دارد. این تیم 6 امتیاز با اینتر صدرنشین فاصله دارد.

مانیان جدیدترین قربانی شعارهای نژادپرستانه در فوتبال ایتالیاست. او در مصاحبه پس از بازی اعلام کرده که برخی از تماشاگران تیم حریف بارها او را با لقب "میمون" صدا زدند و او تمرکز لازم برای ادامه بازی نداشت.

بازیکنان و اعضای تیم میلان شب گذشته در حمایت از مانیان با ناراحتی تمایل داشتند که بازی را نیمه‌کاره رها کنند، اما پس از توقفی که صورت گرفت رضایت دادند به بازی ادامه دهند.

دیدگاه‌ها