کد خبر : 1996326 | 01 بهمن 1402 ساعت 20:27 | 22K بازدید | 38 دیدگاه

بایرن باخت تا کار توخل به اما و اگر بکشد

لبخند ملیح آلونسو از اختلاف ۷ امتیازی با بایرن

با شکست مونیخی‌ها مقابل وردربرمن اختلاف این دو تیم به ۷ امتیاز رسید.

لبخند ملیح آلونسو از اختلاف ۷ امتیازی با بایرن

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هجدهم بوندسلیگای آلمان بایرن مونیخ به مصاف وردربرمن رفت و در این دیدار بایرنی‌ها عملکرد بسیار ضعیفی داشتند و با بی‌دقتی در ضربات آخر مقابل این تیم با نتیجه یک بر صفر شکست خوردند.

این نتیجه در شرایطی بود که در طی ۲۴ بازی برابر این تیم، ۲۳ برد کسب کرده بود و آخرین شکستش مقابل وردربرمن به سال ۲۰۰۸ و دوران بازی مسوت اوزیل برای این تیم برمی‌گشت اما به هر ترتیب این شکست موجب شد تا مونیخی‌ها ۴۱ امتیازی در رده دوم جدول باقی بمانند.

روز گذشته بود که لورکوزن صدرنشین بوندسلیگا آلمان در دیداری سخت و دشوار مقابل لایپزیش به پیروزی ۳-۲ رسید تا با نتیجه به دست آمده سه امتیازی مهم را به حساب خود واریز کند.

1981458

اکنون بایرن یک بازی کمتر از شاگردان ژابی آلونسو دارد که روز چهارشنبه آن را مقابل یونیون برلین برگزار خواهد کرد اما فارغ از آن بازی، بایرن ۷ امتیاز از لورکوزن کمتر دارد و تیم ژابی آلونسو در طی این فصل ثابت کردند که در هیچ دیداری مغلوب نمی‌شوند و با تمام توان از شکست فرار می‌کنند.

حتی لورکوزن در جریان این فصل در چهار دیدار گل اول را دریافت کردند اما در پایان ۳ تساوی و یک پیروزی به ثمر رساندند تا تیم شکست‌ناپذیر این فصل پنج لیگ معتبر اروپایی باشد.

با شکست امروز بایرن مونیخ باید دید در ادامه هفته‌های باقی‌مانده این اختلاف بیشتر می‌شود یا قرار است شاگردان توخل روحیه جاه‌طلبانه و بلندپروازانه خود را بازیابی کنند.

دیدگاه‌ها