کد خبر : 1996345 | 01 بهمن 1402 ساعت 21:14 | 32K بازدید | 28 دیدگاه

همه عصبانیت سانه را دیدند

اعتراض جنجالی ستاره بایرن به تصمیم توخل

لروی سانه در دقیقه ۶۴ جدال با وردربرمن نسبت به تغییر پست احساس خوبی نداشت.

اعتراض جنجالی ستاره بایرن به تصمیم توخل

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هجدهم بوندسلیگا آلمان بایرن مونیخ در ورزشگاه خانگی خودش آلیانز ارنا به مصاف وردربرمن رفت؛ آمارهای ثبت شده اگر چه نشان می‌داد بایرن مونیخ در ۲۴ تقابل آخرش برابر با وردربرمن شکست نخورده است، اما شاگردان توماس توخل با نتیجه یک بر صفر متحمل شکستی ناامید کننده شدند.

یکی از اتفاقات مهم این دیدار یک گله، نافرمانی سانه در قبال دستورات تاکتیکی سرمربی تیم بود. در دقیقه ۶۴، توماس توخل سه تعویض انجام داد و توماس مولر وارد زمین شد. مولر هنگامی که وارد زمین شد با لروی سانه مشغول صحبت شد و دستورات تاکتیکی توخل را منتقل کرد.

سانه در شروع بازی به عنوان وینگر راست مشغول بازی بود و این تعویض تاکتیکی موجب می‌شد تا او به عنوان پشت مهاجم بازی کند که این تغییر تاکتیکی با مخالفت وینگر آلمانی بایرن مونیخ روبرو شد.

1981500

سانه در ۴۵ دقیقه نخست نفوذهای خوبی از سمت راست داشت و حضور تل باعث می‌شد او این جناح را در اختیار همبازی فرانسوی خود بگذارد.

1981501

میشاییل بالاک کارشناس DAZN درباره این صحنه گفت: مربی با سه تعویض دستور تغییر تاکتیک داده و در چنین شرایطی، بازیکن باید قبول کند. این اتفاق قطعا روی تیم تاثیر بدی می‌گذارد. سانه باید روی خودش کار کند او اگر می‌خواهد از لحاظ فنی پیشرفت کند ابتدا باید در چنین صحنه‌هایی تصمیم درست بگیرد.

این اتفاق در شرایطی رخ داد که هفته گذشته توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ در بعد از بازی با هوفنهایم نیز از وینگر خلاق تیمش رضایت خاطر نداشت و این صحنه از سانه می‌تواند مقداری شرایط او را در تیم تغییر دهد.

دیدگاه‌ها