کد خبر : 1996358 | 01 بهمن 1402 ساعت 21:55 | 10.4K بازدید | 13 دیدگاه

نویر: لورکوزن در حال فرار است و ما جا ماندیم!

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن، می‌گوید تیمش باید برای عقب نماندن از بایرلورکوزن زودتر به خودش بیاید.

نویر: لورکوزن در حال فرار است و ما جا ماندیم!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن امشب در ورزشگاه آلیانز آرنا و در هفته هجدهم رقابت های بوندسلیگا با ارائه یک بازی ناامیدکننده 1-0 مقابل وردربرمن شکست خورد و رکوردهای بدی را ازخود به جا گذاشت. این تیم برای اولین بار از سال 2020 در ورزشگاه خانگی در بوندسلیگا گل نزد و اولین شکست خود مقابل وردربرمن در آلیانز آرنا را بعد از 15 سال تجربه کرد.

از آن سو بایرلورکوزن با ثبت بهترین شروع تاریخش در لیگ با 48 امتیاز و با یک بازی بیشتر نسبت به بایرن که 41 امتیاز دارد، صدرنشین است. نویر بعد از بازی امشب تیمش در مصاحبه بعد از بازی با نگرانی از آینده تیم خود در بوندس‌لیگای امسال حرف زد.

1981529

شکست امشب؟
"ما در 25 دقیقه آخر موقعیت‌هایی خلق کردیم و واقعا مستحق یک گل بودیم. با این حال باید قبول کنیم که ما خیلی دیر از خواب بیدار شدیم. باید از ابتدا به همین شکل شروع می‌کردیم. ما از جدی بودن شرایطمان آگاه هستیم و می‌دانیم که لورکوزن به‌سرعت در حال فرار است. باید به خودمان بیاییم و بازی‌هایمان را ببریم."

بازی چهارشنبه مقابل یونیون؟
"هر بازی اهمیت خودش را دارد و گاهی حاشیه‌های باریک سرنوشت را تعیین می‌کنند. لورکوزن دیروز با اختلافی کم پیروز شد و ما امروز به همین شکل باختیم. می‌دانیم که باید در روز چهارشنبه عملکرد متفاوتی داشته باشیم، چهره‌ای متفاوت نشان دهیم و کیفیت خود را به زمین بیاوریم. بعد از این هر بازی مثل یک فینال است."

دیدگاه‌ها