کد خبر : 1996387 | 01 بهمن 1402 ساعت 23:32 | 10.3K بازدید | 4 دیدگاه

از گرمای هوا رنج بردیم اما...

سرمربی مراکش: پشت بهانه‌ها پنهان نمی‌شوم

ولید رکراکی، سرمربی تیم ملی مراکش، از نتیجه تساوی مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو در جام ملت‌های آفریقا 2023 ابراز نارضایتی کرد.

سرمربی مراکش: پشت بهانه‌ها پنهان نمی‌شوم

به گزارش "ورزش سه"، مراکش در دور دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آفریقا 2023 به تساوی یک بر یک مقابل جمهوری دموکراتیک کنگو دست یافت و راهیابی خود را به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات قهرمانی قاره را به دور سوم موکول کرد.

ولید رکراکی در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: نتیجه تساوی برای ما عادلانه نبود، اما اشتباهاتی بود که روی ما تاثیر گذاشت. ما از آب و هوای بسیار گرم رنج بردیم و بعد از اینکه دیدم بازیکنان در مقطعی از نظر بدنی اذیت می‌شوند، تغییراتی ایجاد کردم.

وی افزود: گرما و رطوبت روی ما تاثیر گذاشت، اما من پشت این بهانه‌ها پنهان نمی‌شوم. من به بازیکنان اعتماد دارم و کار ادامه خواهد داشت و اشتیاق همچنان وجود دارد. اعتراف می‌کنم انتخاب‌های امروز من در مسابقه اشتباه بود اما اشتباهات را اصلاح خواهیم کرد. آنچه مهم است این است که مرحله گروهی را در رتبه اول به پایان برسانیم.

رکراکی همچنین عنوان کرد: نمی‌توانم مسئولیت تساوی را بر دوش بازیکنان بگذارم، چرا که حریف چیزی برای از دست دادن نداشت اما سعی کردیم با تعویض‌ها بازی را تغییر دهیم و کمی انعطاف داشته باشیم. احترام زیادی به حریف خود داشتیم و بازی را خوب شروع کردیم و این فرصت را داشتیم که با دو گل پیروز شویم.

سرمربی مراکش در پایان گفت: انرژی زیادی از دست دادیم اما بازی آنطور که من می‌خواستم پیش نرفت. ما همچنان شکست نخورده‌ایم و تصمیم‌گیری برای برتری همچنان در دستان ماست و این کاری است که سعی خواهیم کرد انجام دهیم. ما به سرعت آمادگی خود را به دست خواهیم آورد، چون تا 3 روز دیگر به مصاف زامبیا خواهیم رفت.

دیدگاه‌ها