کد خبر : 1996428 | 02 بهمن 1402 ساعت 01:24 | 14K بازدید | 17 دیدگاه

ماتئوس: توخل با این تصمیم‌ها به بایرن ضربه می‌زند

پس از شکست بایرن مونیخ مقابل وردربرمن، لوتار ماتئوس، اسطوره باواریایی‌ها، از توماس توخل انتقاد کرد.

ماتئوس: توخل با این تصمیم‌ها به بایرن ضربه می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ یکشنبه با یک گل مغلوب وردربرمن شد و نتوانست فاصله‌اش با صدر جدول را حفظ کند. در حال حاضر بایر لورکوزن با ۴۸ امتیاز صدرنشین است و بایرن مونیخ هفت امتیاز کمتر دارد و ۴۱ امتیازی است.

پس از بازی امروز، لوتار ماتئوس که از منتقدان توخل است، دوباره در صحبت‌هایی از تصمیم سرمربی آلمانی مبنی بر نیمکت‌نشین کردن لئون گورتزکا انتقاد کرد.

1981638

او گفت: «اینکه لئون گورتزکا دوباره بر روی نیمکت بود و از آنجا بازی را شروع کرد برای جو تیم خوب نیست. بازیکنان هم نمی‌توانند این تصمیم توخل بر علیه گورتزکا را درک کنند. گورتزکا در تیم بین بازیکنان بسیار مورد احترام است، دوستان زیادی در تیم دارد و به اندازه کافی در آنجا بوده است.

او بازیکنی با ذهنیت فوق‌العاده‌ است که دقیقاً همان چیزی را به ارمغان می‌آورد که هیچ‌کس دیگر در این تیم ندارد، مخصوصاً در چنین بازی‌هایی.

فشار زیادی که او از خارج محوطه جریمه به داخل می‌آورد، قدرت دوندگی‌اش، پیروزی در دوئل‌ها و شخصیتی که به تیم اضافه می‌کند را هیچ بازیکنی ندارد. بایرن در بازی امروز مقابل وردربرمن راننده خط‌ هافبکش را نداشت. توخل با این تصمیم‌هایش به تیم ضربه می‌زند.»

دیدگاه‌ها