کد خبر : 1996431 | 02 بهمن 1402 ساعت 01:36 | 11.4K بازدید | 3 دیدگاه

یووه به لطف این ستاره به صدر رسید!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یووه، در دو بازی پیاپی برای تیمش 4 گل به ثمر رسانده است.

یووه به لطف این ستاره به صدر رسید!

به گزارش "ورزش سه"، دوشان ولاهوویچ ستاره یووه از ژانویه دو سال قبل از فیورنتینا به یووه پیوست و از آن زمان تاکنون در 84 بازی به میدان رفته و 32 گل هم برای تیمش به ثمر رسانده است.

او از همان ابتدای پیوستنش به بیانکونری به یکی از مهره‌های ثبت و گلزن این تیم تبدیل شد و با مصدومیت نسبتا شدیدش در ماه سپتامبر یووه در ابتدای فصل به مشکل گلزنی برخورده بود. همین امر باعث شد که در این فصل این ستاره در سری آ فقط 14 بار برای تیمش از ابتدا به میدان برود اما با این وجود او موفق شده تا به آمار درخشان 11 گل و 3 پاس گل دست پیدا کند. اوج درخشش او در ماه ژانویه و در بازی‌های اخیر یووه رقم خورد. جایی که او بعد از ریکاوری کامل از مصدومیتش کم کم به دوران اوج خودش نزدیک می‌شود. او بعد از بازی امشب با 11 گل در رده دوم گلزنان سری آ قرار دارد و نزدیکترین تعقیب کننده لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، با 18 گل است.

1981646

او در بازی قبلی یووه مقابل ساسلو 82 دقیقه بازی کرد و دو گل زد و در بازی امشب هم موفق شد دو گل دیگر بزند و تیمش را بعد از حدود 3 ماه موقتا به صدر جدول سری آ بفرستد. گل امشب او با ضربه والی روی ارسال آندره آ کامبیاسو و گلی که در بازی قبل روی ضربه آزاد مقابل ساسولو به ثمر رسید، نشان دهنده استعداد او برای بازکردن گره بازی در مواقع دشوار دارد. هر یک از این دو گل می‌توانند گزینه بهترین گل ماه ایتالیا باشند. او در بازی هفتم ژانویه مقابل سالرنتینا هم یک گل و یک پاس گل را در پیروزی 2-1 یووه ثبت کرد تا با توجه به عملکرد خوب این ماه تیمش، یکی از کاندیداهای جدی جایزه بازیکن ماه سری آ هم باشد.

1981647

دیدگاه‌ها