کد خبر : 1996432 | 02 بهمن 1402 ساعت 01:55 | 9.5K بازدید | 11 دیدگاه

ادعای جنجالی ستاره یووه: اصلا به اینتر فکر نمی‌کنیم!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، تفاوت فرمش در یوونتوس این فصل نسبت به گذشته و اینکه چرا آنها هنوز به بازی با اینتر فکر نمی‌کنند را فاش کرد.

ادعای جنجالی ستاره یووه: اصلا به اینتر فکر نمی‌کنیم!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره صرب یووه در هفته‌های اخیر فرم خوبی پیدا کرده و با گلزنی در هفته قبل مقابل ساسولو و این هفته مقابل لچه نشان داد که مهاجمی خطرناک برای حریفان است.

او که در این فصل نمایش‌های بهتری از فصل قبل داشته، دلیل این اتفاق را شرایط جسمی‌اش عنوان کرد. او گفت: «من از نظر بدنی در شرایط خوبی هستم، این ساده است. این تنها تفاوت نسبت به گذشته است. من از خودم مراقبت می‌کنم، خوب غذا می‌خورم، خوب می‌خوابم، همه کارهایی که پارسال انجام دادم را انجام می‌دهم، اما الان خوشبختانه از نظر جسمی بهتر هستم. امیدوارم همین‌طور ادامه دهم.»

1981649

ولاهوویچ در آخر در مورد بازی امشب و فکر کردن به بازی روز ۴ فوریه برابر اینتر هم گفت: «از عملکردم در بازی امشب خوشحالم. به خصوص که وظیفه‌ام را انجام دادم. بجز گلزنی باید به تیم کمک کنم و امشب این کار را کردم. البته من بدون تیم نمی‌توانستم آن گل‌ها را به ثمر برسانم، امیدواریم به همین منوال ادامه دهیم. ما اصلا به اینتر فکر نمی‌کنیم. ما هر بار که یک بازی را انجام می‌دهیم، به بازی بعدی فکر می‌کنیم. الان نوبت امپولی است و سپس به اینتر فکر می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها