کد خبر : 1996445 | 02 بهمن 1402 ساعت 09:42 | 973 بازدید | 0 دیدگاه

آغاز همکاری تیم ملی دوچرخه سواری با مربی انگلیسی

همکاری فدراسیون دوچرخه‌سواری با «جاناتان ویگنز» مربی انگلیسی تا المپیک پاریس نهایی شد.

آغاز همکاری تیم ملی دوچرخه سواری با مربی انگلیسی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری، رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری از نهایی شدن همکاری با «جاناتان ویگنز»، مربی انگلیسی مقیم بلژیک خبر داد.

رسول اسدی در این مورد اظهار داشت: این مربی مطرح تا المپیک پاریس در خدمت فدراسیون دوچرخه‌سواری خواهد بود. جاناتان ویگنز از هفته آینده فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. او وضعیت فعلی ورزشکاران این رشته را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. با هماهنگی فدراسیون و کمیته تیم‌های ملی سه ورزشکار کشورمان زیر نظر این مربی به‌صورت آنلاین کار خواهند کرد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری همچنین گفت: در صحبت‌هایی که با این مربی انگلیسی داشتیم، قرار شد از ظرفیت دانشگاه‌ها برای ارزیابی ابتدایی از وضعیت ورزشکاران‌مان بهره ببریم و اطلاعاتی را که او نیاز دارد، تهیه کرده و در اختیارش قرار دهیم.

وی از تجهیز آکادمی دوچرخه‌سواری گفت و ادامه داد: در مورد راه اندازی آکادمی رسمی فدراسیون دوچرخه‌سواری نیز با او مشورت کردیم و مقرر شد در این‌ ارتباط جلسات مرتب و مستمری داشته باشیم و راه اندازی آکادمی را با مشورت ایشان پیش ببریم.

اسدی در پایان تأکید کرد: در صورت عملکرد خوب این مربی و تأیید فدراسیون، همکاری خود را با جاناتان ویگنز بعد از المپیک پاریس هم ادامه خواهیم داد و در آن مقطع ورزشکاران بیشتری را در اختیار او قرار می‌دهیم.

دیدگاه‌ها