کد خبر : 1996488 | 02 بهمن 1402 ساعت 12:48 | 22.8K بازدید | 20 دیدگاه

اعتراض ستاره یووه: من را با رونالدو مقایسه نکنید!

دوشان ولاهوویچ، ستاره یوونتوس، می‌گوید مقایسه او با کریستیانو رونالدو اغراق‌آمیز است.

اعتراض ستاره یووه: من را با رونالدو مقایسه نکنید!

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم سری آ ایتالیا به مصاف لچه رفت و موفق شد با سه گل برابر این تیم به پیروزی برسد. 

ولاهوویچ بهترین بازیکن یوونتوس در این دیدار بود و موفق شد دو گل از سه گل تیمش را در این بازی به ثمر برساند و با این دبل نقش مهمی در کسب سه امتیاز این بازی که در کورس قهرمانی و رقابت با اینتر برای بیانکونری بسیار مهم بود ایفا کرد. 

درخشش این بازیکن باعث شد که پس از پایان این دیدار بسیاری از رسانه‌ها و هواداران یووه حتی او را با رونالدو مقایسه کردند که با مخالفت خود او همراه شد. 

1979657

این ستاره صرب در گفت‌وگو با DAZN در این باره اظهار داشت: «اجازه دهید که رفتار اغراق آمیزی نداشته باشیم. من خوشحال هستم چون به تیم کمک کردم. اگر تیم نبود نمی‌توانستم دو گل به ثمر برسانم. از هم تیمی‌هایم سپاس‌گزارم و باید به همین روند ادامه دهیم. 

من همیشه آرام هستم. شاید احساساتی در زمین دیده شود اما این چیزی نیست که حواسم را پرت کند. ما توانستیم برابر حریفی سخت و دشوار به پیروزی برسیم، خصوصا که آنها مدتی بود که در این زمین شکست نخورده بودند. این پیروزی مهمی برای تیم بود و خوشحالیم که گل هم دریافت نکردیم.»

دیدگاه‌ها