کد خبر : 1996501 | 02 بهمن 1402 ساعت 13:55 | 24.9K بازدید | 34 دیدگاه

انتقادات تند بعد از شکست

حرف‌های شگفت‌انگیز آرام‌ترین بازیکن بایرن

کنراد لایمر، یکی از آرام‌ترین بازیکنان بایرن، بعد از شکست خانگی برابر وردربرمن به شدت از تیمش انتقاد کرد.

حرف‌های شگفت‌انگیز آرام‌ترین بازیکن بایرن

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان توماس توخل به دلیل شکست خانگی خود در بوندسلیگا مقابل وردربرمن شدیدا مورد انتقاد قرار گرفته‌اند.

توخل شکست عجیب تیمش را اینطور تشریح کرد: «ما ۷۰ دقیقه به‌عنوان تیمی بازی نکردیم که بخواهد پیروزی را به دست آورد، تیمی که در رقابت برای قهرمانی بازی می‌کند.»

1981762

حرف‌های شگفت‌انگیز لایمر

نویر، مولر و کیمیش بعد از بازی هرکدام حرف‌هایی انتقادی زدند اما بیشترین صحبت‌های انتقادی و واضح از یک ستاره نه چندان مشهور بایرن بود که در هر ۲۶ بازی فصل به میدان رفته ولی به دلیل شخصیت آرامش مشهور است: کنراد لایمر 26 ساله.

بازیکن اتریشی گفت: «ما باید همیشه ۹۰ دقیقه در زمین بجنگیم، از همان دقیقه‌ای که بازی شروع می‌شود، نه اینکه با چنین تصوری وارد زمین شویم انگار قطعا ما این را برنده می‌شویم، چون به‌صورت نفر به نفر بهتر هستیم. در فوتبال امروز اینطور نمی‌توان برنده شد. امروز ما کاملا این را ثابت کردیم. اینطوری نمی‌توان بازی‌ای را که عقب هستیم جبران کرده و پیروز شویم.»

1981761

مشکل بزرگ تیم توخل در فصل جاری نوسان شدید تیم در نتیجه‌گیری است. درست زمانی که تصور می‌شود بایرن به بهترین فرمش برگشته، تیم یک نتیجه عجیب را به دست می‌آورد.

لایمر در این رابطه گفت: «دقیقاً همین موضوع بحث اصلی است. ما چند بازی داشته‌ایم که در آن‌ها همه توانمان را در زمین نگذاشتیم. البته همیشه اینطور نیست، اما برابر وردبرمن از آن دست بازی‌ها بود. در واقع هیچ دلیلی برای خستگی و افت انرژی نداشتیم. برای این بازی، بیش از یک هفته زمان داشتیم و در پرتغال تمرینات بسیار خوبی انجام دادیم. در عمل نتیجه آن تمرینات خوب در زمین دیده نشد. با این روند نمی‌توانیم قهرمان بوندسلیگا شویم.»

دیدگاه‌ها