کد خبر : 1996647 | 02 بهمن 1402 ساعت 23:33 | 7.9K بازدید | 4 دیدگاه

آلکاراس: خودم می‌دانم که بی‌نقص بودم!

کارلوس آلکاراس، از عملکرد بی‌نقصش در دیدار مقابل میومیر کوچمانوویچ ابراز خوشحالی کرد.

آلکاراس: خودم می‌دانم که بی‌نقص بودم!

به گزارش "ورزش سه"، امروز کارلوس آلکاراس در دور چهارم رقابت‌های اوپن استرالیا موفق شد در سه ست و بدون دادن یک برک پوینت میومیر کچمانوویچ صربستانی را در سه ست مغلوب کند و حریف الکساندر زورف در یک چهارم نهایی شود.

آلکاراز در صحبت با باربارا شات از یورو اسپورت پس از این برد گفت که از نمایش خودش در رود لور آرنا خوشحال است. او گفت: "کاملاً [با آخرین باری که کچمانوویچ بازی کردم] متفاوت بودم. بهتر بازی کردم و به خصوص بهتر از بازی قبلی شروع کردم. من تقریباً همه چیز را عالی انجام دادم. من واقعاً خوب توپ را تمیز زدم و واقعاً خوب حرکت کردم. من واقعاً به عملکرد امروزم، سطحی که بازی کردم، افتخار می‌کنم. از اولین توپ تا آخرین توپ، بالا و پایینی نداشتم، و این چیزی است که من روی آن کار می‌کنم. من واقعاً از انجام آن خوشحالم و امیدوارم همین‌طور ادامه دهم."

1981989

آلکاراس با وجود این نتیجه خوب و بازی قاطعانه همچنان به عنوان بخت دوم قهرمانی پشت سر نواک جوکوویچ قرار دارد که مدافع عنوان قهرمانی است و می‌خواهد امسال به یازدهمین عنوان گرند اسلم استرالیای خود دست پیدا کند. به گفته متس ویلندر و نیک کریوس کارشناسان یورو اسپورت، جوکوویچ در این دوره از رقابت‌ها هم به وضوح دست بالاتر را برای قهرمانی دارد.

دیدگاه‌ها