کد خبر : 1996691 | 03 بهمن 1402 ساعت 03:50 | 31.1K بازدید | 25 دیدگاه

جیمی کاراگر:

این ستاره لیورپول از سوارز و اوون هم بهتر است!

جیمی کاراگر، اسطوره باشگاه لیورپول، می‌گوید دیوگو ژوتا تمام کننده بهتری از بعضی از بهترین مهاجمان تاریخ این باشگاه است.

این ستاره لیورپول از سوارز و اوون هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"، ژوتا در بازی این هفته لیورپول برابر بورنموث که با پیروزی 0-4 این تیم به پایان رسید توانست دو گل به ثمر برساند و ستاره تیمش در این دیدار لقب بگیرد. 

این بازیکن 27 ساله این فصل در تمامی رقابت‌ها موفق شده یازده گل با پیراهن این تیم به ثمر برساند و درخشش و عملکرد قابل تحسینش در ترکیب این تیم باعث شده که بسیاری از کارشناسان و رسانه‌ها و هواداران از او تمجید کنند. 

کاراگر هم به این جمع پیوست و به اسکای اسپورت گفت: «یورگن کلوپ گفته است که ژوتا تا چه اندازه باهوش است. او می‌تواند در سمت چپ، در نوک خط حمله و در سمت راست بازی کند و این در حالی است که لیورپول هنوز به دنبال بازیکنی است که بتواند در غیاب صلاح در این پست به میدان برود. 

1954621

آنها پیش از این بعضی از بازیکنان را امتحان کرده‌اند، اما شاید اینجا حالا پست ژوتا باشد. من با بعضی از بهترین مهاجمان تاریخ لیورپول بازی کرده‌ام. مایکن اوون، لوئیس سوارز، فرناندو تورس، رابی فاولر... فکر می‌کنم او تمام‌کننده بهتری است. 

وقتی که فرصتی داشته باشد، بسیار درخشان و دقیق ظاهر می‌شود. این فصل هر 84 دقیقه یک گل یا پاس گل به ثبت رسانده و فقط دو یا سه بازیکن در لیگ برتر آمار بهتری از او دارند. این بازیکن بهترین خرید لیورپول در طول پنج یا شش سال گذشته بوده است.» 

دیدگاه‌ها