کد خبر : 1996814 | 03 بهمن 1402 ساعت 16:32 | 12.8K بازدید | 9 دیدگاه

با پیروزی برابر عراق مسابقات را ترک می‌کنیم

سرمربی ویتنام: حذف شدیم اما استعفا نمی‌دهم

فیلیپ تروسیه می‌‌گوید تیم ملی ویتنام به دنبال این است که با پیروزی برابر عراق به کار خود در جام ملت‌های آسیا پایان بدهد.

سرمربی ویتنام: حذف شدیم اما استعفا نمی‌دهم

به گزارش ورزش سه، تیم ملی ویتنام که با هدایت فیلیپ تروسیه در جام ملت‌های آسیا حاضر شد در دیدار با ژاپن در دور اول مرحله گروهی خیلی زود گل اول را دریافت کرد اما در ادامه موفق شد حریف مدعی خود را تحت فشار بگذارد و دو گل به ثمر برساند. با این حال ژاپن به بازی برگشت و دو گل ديگر وارد دروازه ویتنام کرد تا این تیم امتیازی از بازی اول خود دریافت نکند.

شاگردان تروسیه در دومین گام نیز به مصاف اندونزی رفتند اما با نتیجه ۱-۰ در این دیدار شکست خوردند تا خیلی زود و پیش از برگزاری دور آخر از این دوره از رقابت‌ها حذف شوند.

فیلیپ تروسیه که در روزهای اخیر تیم خود را برای دیدار با عراق آماده کرده است، امروز در نشست خبری قبل از بازی گفت: ما به دنبال این هستیم که پس از حذف از مرحله گروهی، با ارائه سطح بهتری مقابل عراق، مسیر خود را در این مسابقات به پایان برسانیم.

او ادامه داد: ما پس از باخت‌هایمان در دو بازی اول برای دفاع از آبروی ویتنام وارد بازی عراق می‌شویم تا سه امتیاز را کسب کنیم. همچنین رویارویی با عراق برای ما یک بازی تدارکانی برای مسابقات مقدماتی جام جهانی نیز محسوب می‌شود.

سرمربی ویتنام سپس در خصوص انتقادات هواداران ویتنام از حذف زودهنگام این تیم اظهار داشت: انتقاد رسانه‌ها و هواداران ویتنامی را می‌پذیرم، زیرا آن‌ها نمی‌بینند که ما در ماه‌های اخیر چه کرده‌ایم و در بازی‌ها مقابل بهترین تیم‌های قاره شکست خورده‌ایم.

وی تاکید کرد: پیروزی برابر تیم‌های آسیایی کاری است که نیاز به تلاش زیاد و بازیکنان سطح بالا دارد و ما هم با وجود حذف زودهنگام از جام ملت‌های آسیا، به دستاوردهای مثبت زیادی در این مسابقات دست یافتیم.

این سرمربی فرانسوی در پایان در پاسخ به اینکه آیا پس از مسابقات از سمت خود استعفا خواهد داد، گفت: تا زمانی که بازیکنان به من اعتماد دارند به استعفا فکر نمی‌کنم و تا آخرین نفس کار خواهم کرد.

دیدگاه‌ها