کد خبر : 1996837 | 03 بهمن 1402 ساعت 17:22 | 13K بازدید | 5 دیدگاه

خربین از نیمکت آمد و گل زد

سوریه 1-0 هند: صعود حریف احتمالی ایران

تیم ملی سوریه با شکست هند امیدهایش برای صعود را زنده کرد.

سوریه 1-0 هند: صعود حریف احتمالی ایران

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه با تک گل عمر خربین هند را شکست داد و با 4 امتیاز در رتبه سوم گروه B قرار گرفت و باید در انتظار نتایج دیگر گروه‌ها بماند و به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های سوم به مرحله بعدی صعود کند.

سوریه‌ای‌ها در این مسابقه کامل توپ و میدان را در اختیار داشتند و حملات پیاپی را روی دروازه هند شکل می‌دادند اما موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌رفت، شدت حملات این تیم هرچه به پایان مسابقه نزدیک می‌شد بیشتر از قبل می‌شد و به دنبال پیروزی در این مسابقه بودند، سوریه در این بازی 24 ضربه به دروازه هند شلیک کرد تا آمار جالب توجه‌ای را رقم بزند.

1982219

در نهایت عمر خربین بازیکن نام‌آشنا سوریه‌ای‌ها در دقیقه 77 موفق به گلزنی شد و پس از گل خوشحالی جالب توجه‌ای انجام داد، این گل امیدهای این تیم را برای صعود به مرحله بعدی افزایش داد و باید منتظر نتایج دیگر گروه‌ها بمانند تا به‌عنوان یکی از برترین تیم‌های سوم به مرحله بعدی صعود کنند.

بازیکنان سوریه بعد از گلی که به ثمر رساندند به خوبی توپ و میدان را در اختیار گرفتند و از تک سه امتیازی که به ثمر رسانده بودند محافظت کردند و جریان بازی را به سود خود پیش‌بردند.
با نتیجه‌ای که رقم خورد سوریه با 4 امتیاز و تفاضل گل صفر در رتبه سوم حضور دارد و هندی‌ها بدون کسب امتیاز و گل زده جام ملت‌های آسیا را ترک کردند.

به احتمال فراوان در صورت صدرنشینی ایران سوریه حریف بعدی ایران در مرحله حذفی خواهد بود.

دیدگاه‌ها