کد خبر : 1996913 | 03 بهمن 1402 ساعت 21:49 | 15.8K بازدید | 38 دیدگاه

اولین هشدار به توخل: نتیجه نگیری اخراج می‌شوی!

شک و تردیدها در بایرن مونیخ در مورد توماس توخل در حال افزایش است.

اولین هشدار به توخل: نتیجه نگیری اخراج می‌شوی!

به گزارش "ورزش سه"، توماس توخل و بایرن مونیخ فصل را با شکست مقابل لایپزیش در سوپرجام آغاز کردند. از همان شروع فصل انتقاداتی در مورد توخل وجود داشت اما عملکرد قابل قبول در شروع بوندسلیگا و درخشش هری‌کین باعث شد که باخت سوپرجام به فراموشی سپرده شود.

در ادامه کنار رفتن از جام حذفی با شکست مقابل تیم دسته پایینی هم باعث مورد انتقاد قرار گرفتن سرمربی آلمانی شد اما مجددا نمایش‌های خوب در لیگ قهرمانان و لیگ داخلی باعث شد مدیریت باشگاه هیچ تردیدی درباره توخل نداشته باشد.

1982352

وضعیت توخل در بایرن مونیخ به همین شکل ادامه داشت تا اینکه در روز یکشنبه باواریایی‌ها در خانه مغلوب وردربرمن شدند و با توجه به پیروزی بایر لورکوزن برابر لایپزیش، اختلاف با صدر جدول افزایش یافت.

حالا بر اساس گزارش بیلد، گفته می‌شود اکنون اولی هوینس، رئیس بایرن، تردیدهایی در مورد توخل دارد. او در پس‌زمینه تفکراتش خواهان ثبات است و نمی‌خواهد با اخراج توخل، صندلی مربی‌گری بایرن را به صندلی اخراج تبدیل کند. به همین دلیل است که توخل فعلا در امان است اما برای برطرف کردن شک و تردیدها باید هر چه زودتر وضعیت را به نفع خودش برگرداند وگرنه هوینس صبرش را از دست می‌دهد.

دیدگاه‌ها