کد خبر : 1997091 | 04 بهمن 1402 ساعت 18:32 | 82.8K بازدید | 2 دیدگاه

جدایی دسوزا از کراپ الوند؛

بمب نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ترقه بود! (عکس)

ماتئوس دسوزا داسیلوا، بازیکن برزیلی باشگاه کراپ الوند که در مارکت پاییزی با درخواست سرمربی این تیم جذب شده بود، با توافقی دو جانبه جدا شد.

بمب نقل‌وانتقالات نیم‌فصل ترقه بود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، دسوزا داسیلوا اولین بازیکن برزیلی فصل جاری لیگ برتر فوتسال ایران در نقل‌وانتقالات نیم فصل به تیم کراپ‌الوند پیوست، اما طولی نکشید که کیفیت این بازیکن همانند هم ملیتی‌هایش در فوتبال ایران به شدت از سوی طرفداران زیر سوال رفت و تنها پس از شش هفته حضور در ایران، کاسه صبر کادرفنی کراپ را لبریز کرد و در لیست بازیکنان مازاد باشگاه قرار گرفت.

این بازیکن برزیلی توسط علی افضل سرمربی کراپ الوند به مدیران باشگاه معرفی شد و از آن جایی که تیم بحران زده به شدت از یک راس گلزن رنج می‌برد، اقدامات لازم برای ترانسفر داسیلوا به ایران در مارکت پاییزی انجام پذیرفت، اما ماحصل حضور بازیکن خارجی تنها به ثمررساندن یک گل در شش بازی بود و همین موضوع سبب شد تا علی افضل، بازیکنی را که تنها با آنالیز فیلم‌های بازی‌اش در سبد خرید خود قرار داده بود را خیلی زود دست رد بزند و عدم نیاز به او را به مدیران باشگاه اطلاع دهد.

1982600

داسیلوا، با قرارداد دلاری راهی ایران شد و بدون شک خرج زیادی را برای باشگاه کراپ به همراه داشته است و حالا پس از توافقی دو طرفه و سفری یک ماهه در ایران، به کشورش برزیل بازگشت.

بحث انتقاد از بازیکنان برزیلی بی‌کیفیت در فوتبال ایران مدت‌ها است که مطرح شده و مسائل ریز و درشت زیادی در این باره گفته می‌شود که به اعتقاد بسیاری دلال‌ها پشت پرده این ترانسفرها هستند و حالا مشخص نیست که آیا پای آن‌ها به فوتسال ایران کشیده شده است یا نه!

1982601

با این حال، پریرا، دیگر بازیکن برزیلی کراپ نیز زرق‌وبرق و خودی نشان نداده و در طی دوران حضورش در باشگاه الوندی چندان موثر ظاهر نشده است و احتمالا او هم دچار سرنوشت دسوزا شود و به زودی ایران را ترک می‌کند.

دیدگاه‌ها