کد خبر : 1997163 | 04 بهمن 1402 ساعت 23:44 | 20K بازدید | 18 دیدگاه

تعجب کلوپ از میزان موفقیتش در لیورپول!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در مصاحبه قبل از بازی تیمش با فولام در جام اتحادیه در مورد تعداد نیمه‌هایی که با این تیم تجربه کرده است حرف‌های جالبی زد.

تعجب کلوپ از میزان موفقیتش در لیورپول!

به گزارش "ورز ش سه"، امشب لیورپول در دیدار برگشت نیمه نهایی جام اتحادیه میهمان فولام است، لیورپولی‌ها در بازی رفت در خانه 2-1 به پیروزی رسیده بودند. این دهمین بازی‌ای است که لیورپول تحت هدایت کلوپ در نیمه نهایی یک تورنمنت برگزار می‌کند. این تیم همچنین هنوز در همه رقابت‌های ممکن این فصل حضور دارد و با وجود درگیری با مصدومیت‌های زیاد، صدرنشین لیگ برتر هم هست.

کلوپ در مصاحبه کوتاه قبل از بازی با فولام در  پاسخ به سوالی در همین باره از سوی خبرنگار اسکای که پرسید بین این نیمه نهایی و 9 مورد قبلی چه فرقی وجود دارد، پاسخ جالبی داد: "واقعا 10 تا نیمه نهایی داشته‌ایم؟! خدای من! عدد خوبی است، حالا در چند مورد به فینال رسیدیم؟"
خبرنگار پاسخ داد: "از 9 مورد قبلی، 8 تا و نتیجه بازی امشب هم هنوز معلوم نیست."

1982712

"بیخیال! هر کسی دوست دارد این آمار را داشته باشد! اما جدی می‌گویم، خیلی خوشحالم که اینجاییم، حریفمان خیلی خوب است و این را در کنفرانس دیروز هم گفتم، برای آنها احتمالا یکی از بازی‌های مهم فصلشان است. سوال جالبی پرسیدید، نمی‌توانم بین نیمه نهایی‌ها فرق بگذارم، برای من مهمترین بازی، دیدار بعدی با تیمم است. نمیتوانم بین قهرمانی‌های قبلی فرق بگذارم. حالا اینجا هستیم و این مهم است."

دیدگاه‌ها