کد خبر : 1997204 | 05 بهمن 1402 ساعت 09:38 | 22.1K بازدید | 38 دیدگاه

خوشحالی کلوپ: بی‌صبرانه منتظر فینال هستیم

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از صعود تیمش به دیدار فینال جام اتحادیه ابراز رضایت و خوشحالی کرد.

خوشحالی کلوپ: بی‌صبرانه منتظر فینال هستیم

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه روبروی فولام قرار گرفت و با تساوی 1-1 برابر این تیم متوقف شد. با این حال، آنها به لطف پیروزی 1-2 در بازی رفت در مجموع دو دیدار با نتیجه 2-3 برابر حریف به پیروزی رسیدند و توانستند راهی دیدار فینال این رقابت‌ها شوند و حالا باید برای کسب جام قهرمانی برابر چلسی به میدان بروند. 

کلوپ پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «بازی بسیار خوبی بود. از این که با فولام مساوی کردیم راضی هستیم. همه بازی برگشت در خانه را ترجیح می‌دهند اما ما بازی رفت را در خانه بودیم و 1-2 برنده شدیم و انتظار داشتیم که فولام امروز در خانه با تمام وجود حمله کند. 

ما در 30 دقیقه ابتدایی عالی بودیم. برای این بازی آماده شده بودیم و همین از همه چیز مهم‌تر است. فولام آمده بود که راهی فینال شود و من می‌دانم که این اتفاق تا چه حد برای آنها مهم بود. به پسرها گفته بودم که این بازی برای آنها مهم است اما ما باید قدرت تیم را به همه نشان دهیم و ثابت کنیم که به اندازه آنها برای این بازی اهمیت قائل هستیم. 

1982780

پس از نیم ساعت یک گل زدیم و فکر می‌کنم توانایی به ثمر رساندن گل دوم را هم داشتیم. بازی کمی بازتر شد. در نیمه دوم هم به دنبال کنترل بیشتر بازی بودیم. سپس آنها خودی نشان دادند و برای چند دقیقه پرس شدیدی کردند اما درک ما از بازی کمی بهتر از آنها بود. نیمه دوم هم خیلی برای من خوب بود. همه چیز عالی پیش رفت. 

ما این قدرت را داشتیم که بازی را خیلی زود تمام کنیم و پیروز شویم اما متاسفانه نتوانستیم. سپس بازی 1-1 شد. با این حال احساس خیلی خوب داریم و راضی و خوشحال هستیم. رختکن هم پس از این بازی خیلی خوشحال بود. بازیکنان با تمام وجود به دنبال پیروزی بودند. 

زمان دقیقش را نمی‌دانم اما 10 بازی با برگزاری دیدار فینال که قرار است حدود چهار هفته دیگر برگزار شود فاصله داریم. بنابراین پیش از آن هم اتفاقات دیگری در پیش است اما ما قطعا بی‌صبرانه منتظر به میدان رفتن در ویمبلی هستیم.»

دیدگاه‌ها