کد خبر : 1997295 | 05 بهمن 1402 ساعت 18:34 | 37.6K بازدید | 9 دیدگاه

عذرخواهی کلوپ درباره صلاح: ببخشید، عجله کردم!

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ابراز امیدواری کرد محمد صلاح با پایان مصدومیتش به زودی به اردوی مصر ملحق شود.

عذرخواهی کلوپ درباره صلاح: ببخشید، عجله کردم!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در بازی نیمه نهایی جام اتحادیه شب گذشته با فولام به تساوی 1-1 رسید و در مجموع 3-2 برنده شد تا به دور بعدی صعود کند.

تیم تحت هدایت یورگن کلوپ روز یکشنبه در دور یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه‌های انگلیس میزبان نوریچ سیتی خواهد بود.

سرمربی لیورپول درباره اظهارات خود پیرامون مصدومیت محمد صلاح در اردوی تیم ملی مصر ابراز پشیمانی کرد و ابراز امیدواری کرد این بازیکن به زودی مصدومیت را پشت سر بگذارد.

1982914

یورگن کلوپ در نشست خبری این بازی درمورد فینال جام اتحادیه انگلیس گفت: "به این موضوع فکر نکردم چون تا فینال فاصله داریم. اگر به تمام فینال‌ها برسیم، مردم می‌پرسند سال بعد چه اتفاقی می‌افتد زیرا سال گذشته ما عالی نبودیم. الان نباید نگران این موضوع باشیم. انرژی خوبی در رختکن دیدم. قبلاً به بازیکنانم گفته بودم که در بازی با فولام باید تمام توان خود را بگذارید.

وضعیت مصدومان؟

فرصتی برای همه آن‌ها وجود دارد اما باید ببینیم وضعیت چطور است. اندرو رابرتسون از نظر بدنی آماده است. حضور او در لیست بازی قبلی خوب بود. او در برنامه تمرینی تیم کاملاً عادی است.

بازگشت محمد صلاح؟

ما دقیقاً همان هدف مصر را داریم که هر چه سریع‌تر صلاح را آماده کنیم. وقتی بازیکنی مصدوم می‌شود به او کمک می‌کنیم. همه طرفین توافق کردند منطقی است که او در اینجا ریکاوری خود را انجام دهد. ما یک فصل برای بازی داریم، بنابراین می‌خواهیم او را آماده کنیم. اما اگر او زودتر آماده شود و مصر همچنان در مسابقات حضور داشته باشد، به اردوی کشورش بازخواهد گشت. ما در مورد بقیه بحث نمی‌کنیم که مثلا دیگران چه می‌گویند. همه ما باید عاقل باشیم. اگر خیلی عجولانه چیزی گفتم، متاسفم. عمدا این کار اشتباه را انجام ندادم. در آن لحظه شرایط را نمی‌دانستم.

بازگشت رابرتسون؟

قطعا استراحت خوبی داشت. سه ماه زمان خیلی طولانی‌ای است، مخصوصا برای رابو. وقتی این اتفاق افتاد، واقعاً تکان دهنده بود. ما باید از نظر ترکیب انتخاب‌های متفاوتی را انجام می‌دادیم. ما همیشه می‌توانیم با چند مصدومیت کنار بیاییم. همیشه ممکن است که تغییراتی در ترکیب داشته باشید.

دیدگاه‌ها