کد خبر : 1997369 | 05 بهمن 1402 ساعت 22:56 | 29.7K بازدید | 21 دیدگاه

نگرانی جدید در بارسا: خطر جراحی برای ستاره تیم

مارکا اعلام کرد ممکن است آلخاندرو بالده، ستاره بارسلونا، تحت عمل جراحی قرار بگیرد.

نگرانی جدید در بارسا: خطر جراحی برای ستاره تیم

به گزارش "ورزش سه"، آلخاندرو بالده ۲۰ دقیقه پس از آغاز دیدار بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو در یک‌چهارم نهایی کوپا دل ری دچار مصدومیت شد. او بلافاصله درخواست تعویض داد و با توجه به ناراحتی و گریه‌اش هنگام تعویض، به‌نظر نمی‌رسید که وضعیتش مناسب باشد.

در حال حاضر کادر پزشکی بارسلونا در حال بحث و تصمیم‌گیری درباره وضعیت او هستند که آیا او تحت عمل جراحی قرار بگیرد یا درمان محافظه‌کارانه را دنبال کند. برای مشخص شدن این موضوع بالده آزمایش‌های بیشتری خواهد داد تا معلوم شود آیا او دچار پارگی همسترینگ شده یا تاندون نیز آسیب دیده است.

1983059

این تصمیم در چند ساعت آینده گرفته خواهد شد، اما مهم است که ببینیم این بازیکن چه مدت از میادین دور خواهد بود. اگر او مجبور به جراحی شود، فصل او عملا تمام می‌شود زیرا ممکن است چهار ماه از زمین بازی دور باشد. این بر حضور احتمالی این بازیکن در جام ملت‌های اروپا نیز تاثیر خواهد گذاشت. در حال حاضر چیزی قطعی نشده است.

اگر او درمان بدون جراحی را دنبال کند، دوره غیبتش آنقدر طولانی نمی‌شود و دوباره می‌تواند در این فصل به میدان برود. این تصمیمی است که بازیکن باید به همراه تیم پزشکی بگیرد. او یک بار دیگر تحت آزمایش قرار می‌گیرد تا وضعیتش به‌طور دقیق‌تر مشخص شود. آنها باید تا آخر امروز و یا حداکثر جمعه تصمیم قطعی را بگیرند.

برای ژاوی این خبر وحشتناکی است زیرا او در حال حاضر هیچ مدافع چپی در تیمش ندارد.  مارکوس آلونسو چند هفته پیش عمل جراحی انجام داد و فعلا نمی‌تواند به میدان برود. بنابراین مربی باید به استفاده از کانسلو یا هکتور فورت ادامه دهد، دو مدافع راست که می‌توانند تغییر پست بدهند و در سمت چپ بازی کنند.

دیدگاه‌ها