کد خبر : 1997404 | 06 بهمن 1402 ساعت 01:36 | 17.6K بازدید | 29 دیدگاه

در غیاب رئال و بارسا، اتلتیکو به نیمه‌نهایی رسید

اتلتیکو مادرید با پیروزی ۱-۰ مقابل سویا به مرحله نیمه‌نهایی کوپا دل ری صعود کرد.

در غیاب رئال و بارسا، اتلتیکو به نیمه‌نهایی رسید

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین دیدار مرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی فوتبال اسپانیا، امشب اتلتیکو مادرید و سویا در ورزشگاه واندا متروپولیتانو به مصاف یکدیگر رفتند. درنهایت در دیداری که با برتری کامل شاگردان دیه‌گو سیمئونه همراه بود، تیم مادریدی با یک گل سویا را حذف کرد و به نیمه‌نهایی رسید.

با اینکه جام حذفی از معدود راه‌های سویا برای کسب یک افتخار در این فصل بود اما آنها بازی امشب را ضعیف آغاز کردند و از همان ابتدا توپ را به حریف دادند.

ویدئو: 322907

اتلتیکو اولین موقعیت بازی را در دقیقه ۵ ساخت. ضربه سر موراتا روی سانتر لینو به شکل خطرناکی به سمت دروازه رفت اما دروازه‌بان آن را مهار کرد.

در ادامه اتلتیکو توپ را در اختیار داشت، اما از خلق موقعیت ناتوان بود تا اینکه در دقیقه ۲۴ مارکائو در محوطه جریمه خودی مولینا را سرنگون کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. آنتوان گریزمان پشت توپ ایستاد اما در لحظه زدن ضربه با بدشانسی سر خورد و توپ را به آسمان فرستاد تا بازی مساوی بماند.

1983120

اتلتیکو پس از از دست رفتن پنالتی به شوک فرو رفت و کمی از کیفیت بازی‌اش کاسته شد. شوت از راه دور دی‌پل در دقیقه ۴۰ که با اختلاف کمی به بیرون رفت، تنها موقعیت آنها در نیمه اول پس از پنالتی بود.

در نیمه دوم هم برتری با اتلتیکو بود، اما تیم سیمئونه یک چیز کم داشت: گلزنی. آنها تا نزدیکی محوطه جریمه توپ را جلو می‌بردند، اما در خلق موقعیت جدی و گلزنی عاجز بودند.

1983119

در دقیقه ۶۱ شوت پای چپ گریزمان با اختلاف نه‌چندان زیاد از سمت راست دروازه راهی اوت شد.

سه دقیقه بعد سویا تنها شوت در چارچوبش را زد. ضربه مارکائو از مرکز محوطه جریمه را اوبلاک دفع کرد.

در ادامه اتلتیکو سراپا حمله شد و پس از چند موقعیت نصفه و نیمه بالاخره موفق به زدن گل شد. در دقیقه ۷۹ کوریا در سمت راست محوطه جریمه، مدافع سویا را از پیش رو برداشت و توپ را با ارسالی زمینی به مقابل دروازه فرستاد. در آنجا ممفیس دیپای با یک تکل به راحتی دروازه را باز کرد.

1983118

چند دقیقه بعد راموس می‌توانست بازی را مساوی کند، اما ضربه‌اش در محوطه جریمه با اختلاف زیادی به بیرون رفت.
در ادامه اتلتیکو بازی را مدیریت کرد و به سویا اجازه پیشروی به سمت دروازه‌اش را نداد تا اینکه در دقیقه ۵+۹۰ پس از برخورد باریوس و اریک لاملا داور احتمال پنالتی را برای سویا چک کرد، اما پس از مشورت با کمک داور ویدئویی تصمیم گرفت آن را رد کند.

ثانیه‌هایی بعد سوت پایان بازی زده شد و اتلتیکو مادرید با کسب پیروزی ۱-۰ به نیمه‌نهایی کوپا دل ری راه یافت.

دیدگاه‌ها