کد خبر : 1997487 | 06 بهمن 1402 ساعت 15:37 | 38.9K بازدید | 38 دیدگاه

اولین واکنش‌ها به جدایی کلوپ از لیورپول

چه مربی‌ای، چه مردی، کلوپ ویرانم کرد

واکنش کارشناسان فوتبال انگلیس و هواداران لیورپول به خبر جدایی یورگن کلوپ نشان از ناراحتی شدید آنها از این اتفاق دارد.

چه مربی‌ای، چه مردی، کلوپ ویرانم کرد

به گزارش "ورزش سه"، جیمی کاراگر و گری لینه‌کر واکنش خود را نسبت به خبر شوکه کننده جدایی یورگن کلوپ از لیورپول در پایان فصل به اشتراک گذاشتند.

پس از گذراندن 9 سال در لیگ برتر، سرمربی آلمانی فاش کرد که انرژی او تمام شده است و زمان مناسبی برای رفتن است.

این پس از آن اتفاق می‌افتد که او با قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا، جام حذفی و جام کارابائو نام خود را در تاریخ باشگاه ثبت کرد.

1983260

کاراگر بازیکن سابق لیورپول در صفحه X خود نوشت: «این خبر همیشه هر زمان که می‌آمد برای باشگاه ضربه‌ای بزرگ بود. فقط فکر می‌کردم چند سال دیگر فاصله خواهد داشت. چه مربی‌ای، چه مردی، با بزرگترین افتخارات در پایان فصل برو یورگن.»

گری لینه‌کر افزود: «وای. خبر بزرگ، کلوپ چه کار باورنکردنی‌ای انجام داد. یا یک پادکست ویژه  امروز بعدازظهر با شما خواهیم بود.»

یکی از هواداران لیورپول همچنین در شبکه‌های اجتماعی گفت: «من در شوک هستم. می‌دانستیم که چنین روزی فرا می‌رسد. ویرانگر. چه مربی‌ای، چه مرد بزرگی.»

دیگری افزود: «برادر. من برای حرفی برای گفتن ندارم و دلم شکسته. من به زمان برای هضم این اتفاق نیاز دارم» در حالی که سومی گفت: «هیچ چیز برای همیشه ماندگار نیست. با این حال، بهتر است امروز مرا تنها بگذاری تا فردا. YNWA.»

نفر چهارم در X نوشت: «به‌عنوان یک طرفدار ویران شده‌ام. یورگن تو بهترین ما بودی. من بسیار افتخار می‌کنم که تو مربی ما هستی و برایت آرزوی بهترین‌ها در هر جایی که خواهی بود، دارم.»

دیدگاه‌ها