کد خبر : 1997616 | 07 بهمن 1402 ساعت 10:40 | 5.6K بازدید | 6 دیدگاه

تنیس اوپن استرالیا|

مدودف: تا حد مرگ در فینال مبارزه خواهم کرد

تنیسور روس درباره رویارویی با یانیک سینر در فینال گرنداسلم استرالیا 2024 صحبت کرد.

مدودف: تا حد مرگ در فینال مبارزه خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، دانیل مدودف که با پیروزی برابر الکساندر زورف آلمانی حریف یانیک سینر در فینال گرنداسلم استرالیا 2024 شد، درباره حریف ایتالیایی‌اش گفت: در سه بازی اخیر او چه چیزی تغییر کرده است؟ به نظر من در این سه دیدار تغییر تاکتیکی قابل توجهی ایجاد نشد. او بیشتر به تور سرویس می‌داد، کمی تهاجمی‌تر بازی می‌کرد، اما در عین حال با همه این‌طور بازی می‌کند. او تازه شروع به بازی بهتر کرد. 

نفر سوم تنیس جهان افزود: سینر بهتر از قبل بازی می‌کند. فکر می‌کنم موفقیت او در فصل گذشته با پیروزی در کانادا شروع شد و در پایان فصل در سطح کاملاً متفاوتی بازی می‌کرد. اگر بخواهم سینر را شکست دهم باید به سطح کاملا متفاوتی برسم و سعی می‌کنم این کار را انجام دهم. امیدوارم تجربه من از فینال‌های گرنداسلم به نوعی مزیت داشته باشد. مطمئنم تنیسورهایی بودند که به نخستین فینال خود رفتند و آن‌قدر احساس خوبی داشتند که توانستند آن را ببرند. احتمالاٌ چنین داستان‌هایی وجود دارد اما برای برخی از نظر ذهنی دشوار است و آنها می‌بازند. نمی‌دانم برای یانیک چطور خواهد بود اما این تجربه را دارم. من هر کاری ممکن است، انجام خواهم داد. من برای زندگی و مرگ خواهم جنگید و ببینیم چه کسی برنده خواهد شد.

دانیل مدودف خاطرنشان کرد: از نظر ذهنی اکنون صد درصد قوی‌تر از قبل از این تورنمنت هستم، زیرا اکنون می‌دانم که قادر به انجام کارهایی هستم که قبلاً فکر می‌کردم، نمی‌توانم انجامش دهم. تا به حال برای رسیدن به فینال چنین کاری نکرده بودم. از نظر روحی قوی‌تر از قبل هستم و از این بابت بسیار خوشحالم. به خودم افتخار می‌کنم و مشتاقانه منتظر فینال هستم، جایی که دوباره تمام تلاشم را خواهم کرد.

دیدار دانیل مدودف و یانیک سینر در فینال گرنداسلم استرالیا 2024 فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

دیدگاه‌ها