کد خبر : 1997805 | 07 بهمن 1402 ساعت 21:54 | 34.9K بازدید | 11 دیدگاه

رونمایی ذوب‌آهن از دو بازیکن جذاب (عکس)

باشگاه ذوب آهن به صورت رسمی خبر از عقد قرارداد با محسن آذرباد و احمد شریعت زاده داد.

رونمایی ذوب‌آهن از دو بازیکن جذاب (عکس)

به گزارش "ورزش ‌سه"، سبزپوشان اصفهانی که با محمد ربیعی نیم فصل فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشتند و با رتبه پنجمی به تعطیلات رفتند، این روزها در اردوی کیش در حال آماده سازی برای نیم فصل دوم هستند و در همین حین مدیران باشگاه در تلاش برای جلب رضایت ربیعی و جذب مهره‌های مورد نظر او هستند.
پس از جدایی حبیب فرعباسی یکی از پست‌هایی که ذوب آهن در آن به خرید بازیکن نیاز داشت، دروازه بود که محسن فروزان جذب تیم شد و حالا خبر جذب دو بازیکن دیگر نیز رسانه‌ای شد.
براین اساس محسن آذرباد که پیش‌تر خبر پیوستن او به ذوب آهن از طریق سایت ورزش سه اعلام شده بود، به صورت رسمی به عضویت ذوب آهن درآمد تا دوری‌اش از محمد ربیعی بیش از چند ماه نشود. آذرباد یکی از مهره‌های تاثیرگذار مس رفسنجان در 4 سال گذشته و کاپیتان این تیم بود. او نقش مهمی در صعود مس به لیگ برتر داشت و در شرایطی که طی سال‌های اخیر تا آستانه پیوستن به استقلال هم پیش رفت، حالا بار دیگر کار کردن زیر نظر ربیعی را پذیرفته است.
دومین خریدی که ذوبی‌ها از آن رونمایی کردند احمد شریعت‌زاده مهاجم نیم فصل اول صنعت نفت آبادان است که در پست مهاجم بازی می‌کند و می‌تواند طراوات و شادابی خاصی به خط هجومی سبزپوشان ببخشد.

1983729

دیدگاه‌ها