کد خبر : 1997833 | 08 بهمن 1402 ساعت 00:03 | 27.2K بازدید | 59 دیدگاه

رونالد آرائوخو:

با این بازیکنان کاری از دست ژاوی برنمی‌آید!

رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا، می‌گوید بازیکنان این تیم در نتایج ضعیف بیشترین تقصیر را دارند.

با این بازیکنان کاری از دست ژاوی برنمی‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، امشب در هفته بیست و دوم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا میزبان ویارئال بود. تیم به هم ریخته ژاوی هرناندز در راستای بازی‌های پر فراز و نشیب و جنجالی اخیرشان، امشب هم در دیداری با نمایش فاجعه بار دفاعی نتیجه را 5-3 به میهمان واگذار کردند. بارسا در دفاع به شدت بی ثبات نشان داد و دو گل در وقت‌های تلف شده نیمه دوم دریافت کرد.
آرائوخو یکی از بدترین بازیکنان بارسا بود و یکی از گل‌های خورده بارسا روی اشتباه او به ثمر رسید. او بعد از بازی در مصاحبه کنار زمین مسئولیت نتایج اخیر تیمش را بر عهده بازیکنان گذاشت.

بولت استقلالدر رختکن هنوز به ژاوی هرناندز اعتماد وجود دارد؟
"البته، همه ما با ژاوی هستیم. از زمانی که او آمده، کمک زیادی به ما کرده است. اینطور نیست که ما با او هیچ بوده باشیم، فصل گذشته ما با بازی خوب و به لطف او لالیگا را بردیم.
یادتان نرود که وقتی ژاوی آمد، تیمی داشت که به هم ریخته بود. تیمی که دی ان ای خود را از دست داده بود و با فلسفه بازی نمی‌کرد. ژاوی آمد و هویت، میل و معنای نمایندگی این پیراهن را به ما بازگرداند.

1983798

بولت استقلالمقصر این اوضاع چه کسانی هستند؟
"بازیکنان تیم ما برای اتفاقاتی که در حال رخ دادن هستند بسیار مقصر هستند، به هر حال ماییم که در زمین حضور داریم. ژاوی با شانس‌های مسلمی که جلوی دروازه از دست می‌دهیم مگر چه کار می‌تواند بکند؟! هیچ چیز! هنوز یک فصل طولانی در پیش است. ما باید در لالیگا امیدوار باشیم. تا زمانی که از نظر ریاضی بردن آن امکان پذیر باشد، باید سخت کار کنیم... بازیکنان جوان در حال اضافه شدن هستند و کمک زیادی به ما می‌کنند؛ تازه ما هنوز در لیگ قهرمانان شانس داریم."

دیدگاه‌ها