کد خبر : 1997963 | 08 بهمن 1402 ساعت 13:58 | 36.8K بازدید | 6 دیدگاه

آغاز مذاکرات: بازگشت ستاره سابق یونایتد به فوتبال

داوید دخیا، ستاره سابق منچستریونایتد، مذاکراتش با باشگاه عربستانی الشباب را آغاز کرده است.

آغاز مذاکرات: بازگشت ستاره سابق یونایتد به فوتبال

به گزارش "ورزش سه"، دخیا در پایان فصل گذشته و با پایان مهلت قراردادش با منچستریونایتد از این باشگاه جدا شد اما از آن زمان تا به حال هنوز با هیچ باشگاهی برای امضای قرارداد به توافق نرسیده است. 

این بازیکن 33 ساله در آستانه تمدید قرارداد با شیاطین سرخ در تابستان گذشته بود اما پیوستن آندره اونانا به این باشگاه باعث شد که مذاکرات به خوبی پیش نرود و او پس از چندین سال حضور درخشان در این تیم تصمیم به ترک اولدترافورد بگیرد. 

در طول چند ماه گذشته نام بسیاری از باشگاه‌ها در کنار نام این ستاره اسپانیایی به گوش رسید و حتی گفته شده بود که احتمال دارد او پیراهن نیوکسل را به تن کند و بار دیگر به لیگ برتر انگلیس برگردد اما هیچ یک از این شایعات به واقعیت تبدیل نشد. 

1962313

حالا روزنامه انگلیسی دیلی میل خبر داده است که مذاکرات دخیا با مدیران باشگاه الشباب آغاز شده و او آماده است تا به عنوان بازیکن آزاد راهی این باشگاه شود و بار دیگر پس از چندین ماه دوری به دنیای فوتبال برگردد. 

هنوز خبری درباره مبلغ این انتقال و دستمزد قابل توجه احتمالی که قرار است به این بازیکن پرداخت شود منتشر نشده و باید دید که آیا توافق نهایی برای پیوستن او به الشباب به دست خواهد آمد یا خیر.

دیدگاه‌ها