کد خبر : 1998095 | 09 بهمن 1402 ساعت 05:16 | 14.4K بازدید | 3 دیدگاه

گل پنجم هم شادی دارد؟ بله!

گراونبرخ تا می‌توانست فریاد کشید (عکس)

رایان گراونبرخ موفق شد یکی از پنج گل تیمش را مقابل نوریچ به ثمر برساند.

گراونبرخ تا می‌توانست فریاد کشید (عکس)

به گزارش ورزش سه، در دیدار راند چهارم از مرحله جام حذفی انگلستان، لیورپول به مصاف تیم نوریچ سیتی رفت و شاگردان یورگن کلوپ موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۲ از سد این تیم گذر کنند.

یکی از نکات قابل توجه این دیدار، گل دقیقه پایانی رایان گراونبرخ هافبک هلندی لیورپول بود که موفق شد در دقیقه ۹۵، با ضربه سر دروازه مهمان خود را باز کنند که این گل نخستین گل گراونبرخ در چهارچوب رقابت‌های فوتبال انگلیس بود که با خوشحالی بی‌حد و وصف او همراه شد.

1984175

با توجه به خداحافظی یورگن کلوپ در پایان فصل، رایان گراونبرخ آخرین خرید لیورپول در دوران هدایت کلوپ به شمار می‌آید و اگرچه توانسته بود در لیگ اروپا برای لیورپول گلزنی کند اما مشتاق این بود تا خود را به عنوان یک هافبک گلزن در بازی مقابل تیم‌های انگلیسی نیز ثابت کند.

1984176
1984174

شاگردان کلوپ در این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ پیروز شدند که گل‌های دیگر این تیم را دیوگو ژوتا، کورتیس جونز، داروین نونیز و ویرجیل فن دایک به ثمر رساندند تا اکنون لیورپول با یک پیروزی مقتدرانه به فصل درخشان خود ادامه دهد. لازم به ذکر است که لیورپول در شرایط کنونی در تمام رقابت‌های حاضر از جمله جام اتحادیه، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ اروپا در قامت مدعی اصلی قهرمانی رقابت می‌کند و گراونبرخ نیز به خوبی در تمامی تورنمنت‌ها اثرگذاری خود را به نمایش کشیده است.

دیدگاه‌ها