کد خبر : 1998126 | 09 بهمن 1402 ساعت 07:53 | 19.5K بازدید | 8 دیدگاه

آذرباد بعد از 6 سال با پیراهن تیم جدید

ستاره‌ای که دیگر نارنجی نمی‌پوشد (عکس)

محسن آذرباد بعد از 6 سال حضور در مس رفسنجان دیگر پیراهن نارنجی برتن نمی‌کند.

ستاره‌ای که دیگر نارنجی نمی‌پوشد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، جدایی ناگهانی کاپیتان مس رفسنجان در نقل و انتقالات زمستانی اتفاقی نبود که بتوان آن را پیش‌بینی کرد؛ آذرباد اما به شکلی غیرمنتظره قرارداد خود را فسخ کرد و بعد از چند روز راهی ذوب‌آهن اصفهان شد تا بار دیگر زیر محمد ربیعی کار کند.

کاپیتان پیشین مس رفسنجان بعد از جدایی از این تیم حالا در تمرینات ذوب‌آهن هم حضور یافته و کارش را برای نیم فصل دوم پیش می‌برد. آذرباد این روزها در اردوی کیش ذوب‌آهن همپای سایر نفرات کار می‌کند و روز یکشنبه در بازی دوستانه تیمش مقابل استقلال خوزستان هم به میدان رفت.

1984237

آذرباد که طی 6 سال گذشته پیراهن نارنجی مس را برتن داشته، حالا پیراهن سبز یا سفید ذوب‌آهن را می‌پوشد. تصور اینکه او بعد از سال‌ها بازی در رفسنجان برای تیم دیگری به میدان برود، برای هواداران مس شاید سخت باشد، اما این بازیکن باتجربه دیگر تمام فکر و ذکر خود را برای موفقیت ذوب آهن گذاشته است.

هافبک تازه‌وارد ذوبی‌ها در بدو ورود به این تیم هم گفته است: «خوشحالم در تیمی هستم که تاریخچه‌اش برای فوتبالدوستان ایرانی مشخص است. تیمی بسیار بزرگ و ریشه‌دار است. امیدوارم در کنار یکدیگر روزهای خوبی داشته باشیم.»

دیدگاه‌ها