کد خبر : 1998135 | 09 بهمن 1402 ساعت 08:11 | 34.1K بازدید | 14 دیدگاه

رابرتسون: کلوپ در نبرد با هواداران شکست خواهد خورد

اندی رابرتسون، مدافع کناری لیورپول، عنوان کرد که پس از بازگشت به فوتبال در پیروزی ۵-۲ روز یکشنبه مقابل نوریچ سیتی در دور چهارم جام حذفی، احساس شگفت‌انگیزی داشته است.

رابرتسون: کلوپ در نبرد با هواداران شکست خواهد خورد

به گزارش "ورزش سه"، رابرتسون برای اولین بار از زمانی که اکتبر گذشته از ناحیه کتف آسیب دید، در نیمه دوم بازی امروز به عنوان یار تعویضی در میان استقبال چشمگیر در آنفیلد، به بازی رفت.

او پس از بازی در گفتگو با ITV گفت: «شگفت‌انگیز بود، این احساسی بود که من منتظرش بودم. روزهای سختی را در باشگاه دور از همه بازیکنان گذراندم. استقبالی که از من شد برای مدت طولانی در خاطرم خواهد ماند. نمی‌توانم به اندازه کافی از هواداران تشکر کنم. من بسیار خوشحالم که اکنون به میادین برگشتم.»

رابرتسون در مورد راهیابی به مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی گفت: «ما در همه رقابت‌های ممکن می‌جنگیم. می‌خواهیم در هر رقابتی به تلاش برای قهرمانی ادامه دهیم. ما در حال حاضر در یک رقابت به فینال رسیده‌ایم و جایگاه خوبی در لیگ برتر انگلیس داریم اما می‌دانیم که راه درازی در پیش است.»

رابرتسون درباره واکنش خود به خبر جدایی یورگن کلوپ در پایان فصل گفت: «مثل سایر افراد، برایم کمی شوکه‌کننده بود. وقتی او همه چیز را به ما گفت، فکر می‌کنم واقعاً هیچکس نمی‌دانست چکار باید بکند. شما باید به تصمیم او احترام بگذارید. او مدتی طولانی به این مسئله فکر کرده است. او فردی عجول نیست. مشخصاً او در مورد خانواده‌اش و همه چیزهای مرتبط به این مورد فکر کرده است. با توجه به کارهایی که او برای این باشگاه انجام داده است، ما همه برای همیشه از او سپاسگزار خواهیم بود.
فکر می‌کنم کلوپ دوست ندارد هواداران آهنگ او را بخوانند اما به‌نظرم او در این نبرد شکست می‌خورد، هواداران همیشه دوست دارند با او خداحافظی مناسبی انجام دهند.»

او در پایان گفت: «اما به‌عنوان بازیکنان تیم، تنها چیزی که او از ما خواسته این است که همه چیز مثل همیشه باشد. ما باید در همه جبهه‌ها به جنگیدن ادامه دهیم. ما باید به پیروزی در بازی‌ها ادامه دهیم و امیدوارم که در همه آنها قهرمان شویم. او واقعا لیاقتش را دارد که باشکوه از باشگاه برود.»

دیدگاه‌ها