کد خبر : 1998195 | 09 بهمن 1402 ساعت 12:14 | 11.9K بازدید | 10 دیدگاه

چرا مبخوت را بازی ندادی؟

حمله همه جانبه کارشناسان اماراتی به بنتو

حذف تیم ملی امارات با شکست مقابل تاجیکستان باعث انتقاد از عملکرد و تصمیمات بنتو در این تیم شد.

حمله همه جانبه کارشناسان اماراتی به بنتو

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت کورا کارشناسان فوتبال امارات پس ازحذف تیم ملی کشورشان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا با شکست 3 بر 5 مقابل تاجیکستان در ضربات پنالتی حمله شدیدی به تیم ملی امارات  و سرمربی پرتغالی‌اش کردند.

پائولو بنتو، سرمربی پرتغالی، سرمربی امارات، سهم عمده‌ای از انتقادات و حملات را دریافت کرد و کارشناسان او را مسئول اصلی عملکرد "سفیدپوشان" در این مسابقات دانستند که باعث رضایت هواداران فوتبال در امارات نشد.

یعقوب السعدی، مجری برنامه عصر آسیا در شبکه‌های ورزشی ابوظبی گفت: تیم ملی امارات لیاقت این را نداشت که از این مرحله جلوتر برود و پینتو دو بار ما را فریب داد.

وی افزود: ترفند اول در بازی‌های دوستانه بود که باعث شد فکر کنیم تیم در حال پیشرفت است اما او در جام ملت‌های آسیا تیم و روش بازی را تغییر داد ترفند دوم این است که قبل از بازی صحبت می‌کند و حرف‌های قانع‌کننده می‌زند، بعد در مسابقه به آن عمل نمی‌کند.

محمد مطر غراب، تحلیلگر فوتبال برای شبکه‌های ورزشی ابوظبی نیز گفت: تیم ملی امارات بر تاجیکستان پیروز نشد، زیرا بدترین است و آنچه را که شایسته پیروزی بود، انجام نداد و هیچ پیشرفت یا ثباتی وجود ندارد. این بازیکنان تیمی نمی‌سازند که بتواند به جام جهانی برسد.

دکتر موسی عباس همکار او گفت: ما بهترین و تاریخی‌ترین گلزن را داریم .شما برای به نتیجه رساندن این موقعیت‌ها به بازیکن نیاز دارید. محرومیت علی مبخوت به دلایل فنی قانع کننده نیست. او باید حفظ می‌شد، باید از او حمایت می‌شد تا در تیم مشارکت داشته باشد زیرا استعداد به راحتی به دست نمی‌آید.

همکار وی، دکتر عبدالله میسفر، تاکید کرد: در این تورنمنت شما به عناصری با تجربه و افرادی با توانایی‌های بالا نیاز دارید که بتوانند تفاوت ایجاد کنند.

علی حمید، تحلیلگر فوتبال شبکه‌های ورزشی شارجه خاطرنشان کرد: واقع بینانه اینکه ما با توجه به نتایج دور گروهی در مرحله اول لیاقت حضور در مرحله بعدی را نداشتیم و تقصیر به گردن کادر فنی است.

همکار او خالد عبید نیز گفت: تیم ملی امارات آنطور که انتظار می‌رفت ظاهر نشد و دلیل آن تغییرات زیاد در فهرست بازیکنان در هر بازی است.

دیدگاه‌ها