کد خبر : 1998215 | 09 بهمن 1402 ساعت 13:09 | 7.1K بازدید | 8 دیدگاه

استرالیا مرحله گروهی را یک‌جا جبران کرد!

تیم ملی استرالیا به تعداد گل‌های مرحله گروهی دروازه اندونزی را باز کرد!

استرالیا مرحله گروهی را یک‌جا جبران کرد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا 4 گل به ثمر رسانده بود و خط حمله این تیم زهردار نشان نداده بود اما در بازی با اندونزی 4 گل دیگر به ثمر رساند تا به تعداد گل‌های مرحله گروهی در این مسابقه گلزنی کرده باشند!

البته همچنان خط حمله استرالیا با انتقاد زیادی روبه‌رو هست و هیچ‌کدام از مهاجمان این تیم گلزنی نکرده‌اند و تمام گل‌ها توسط هافبک‌ها و مدافعان این تیم وارد دروازه رقبا شده است.

مهاجمان نام‌آشنایی چون میچ دوک، برونو فورنارولی و کوسینی ینگی هرکدام در یک مسابقه به‌صورت ثابت به میدان رفته‌اند و به‌عنوان بازیکن تعویضی هم فرصت حضور در زمین را داشته‌اند اما هنوز برای این تیم گلزنی نکردند، این در حالی است که از میچ دوک به‌عنوان یکی از مدعیان آقای گلی نام برده می‌شد.

1984364

با توجه به دیدارهای سخت استرالیا از مرحله بعدی بعید به نظر می‌رسد که آنها برد پرگل دیگری بتوانند ثبت کنند و تنها بازیکنی که از آنها می‌تواند در بین گلزنان برتر حضور داشته باشد مارتین بویل و جکسون ایروین دوگله خواهند بود.

استرالیا در بازی امروز تا دقایق پایانی دو بر صفر از اندونزی پیش بود اما لحظات پایانی مسابقه دو گل دیگر به ثمر رساندند تا قاطع‌ترین برد خود را در مرحله یک هشتم نهایی به‌دست آورند.

تیم ملی استرالیا جمعه به مصاف برنده تیم‌های عربستان و کره‌جنوبی خواهد رفت.

دیدگاه‌ها