کد خبر : 1998244 | 09 بهمن 1402 ساعت 14:29 | 22.2K بازدید | 8 دیدگاه

جهت پنالتی بازیکنان کنگو روی بطری

دروازه‌بان مصر همه پنالتی‌ها را خلاف پرید!

سنگربان مورد اعتماد مصری‌ها در بازی مقابل کنگو هرگز شب خوبی را تجربه نکرد و حتی یک پنالتی را هم نتوانست مهار کند.

دروازه‌بان مصر همه پنالتی‌ها را خلاف پرید!

به گزارش "ورزش سه"، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۳، شب گذشته تیم ملی مصر به مصاف تیم ملی کنگو رفت که این جدال در طول ۹۰ دقیقه با نتیجه ۱-۱ به پایان رسید اما در ضربات پنالتی ابوگبل مصری عملکرد خوبی نداشت و تیم ملی فوتبال مصر در ضربات پنالتی شکست خورد.

محمد ابو‌گبل، دروازه‌بان تیم ملی مصر، که در دوره گذشته جام ملت‌های آفریقا ۲۰۲۱ در دو بازی مرحله یک هشتم نهایی و نیمه نهایی در ضربات پنالتی به تیمش کمک کرد تا راهی فینال شود اما در بازی فینال، نتوانست در ضربات پنالتی به مصری‌ها کمک کند.

1984401

او در بازی مرحله یک هشتم نهایی بود که کارلوس کی‌روش او را در دقیقه ۸۸ وارد زمین کرد و مقابل ساحل عاج، یک پنالتی را از اریک بایلی گرفت. پس از آن در مرحله نیمه نهایی ابوجبال مقابل کامرون از ۴ پنالتی، ۳ پنالتی را مهار کرد و در فینال هم می‌توانست مانع از قهرمانی سنگال شود اما در لحظه آخر نتوانست پنالتی سادیو مانه را مهار کند. 

حال سنگربان مصری بر خلاف دوره گذشته، این بار مقابل تیم ملی کنگو تمامی پنالتی‌ها را اشتباه پرید و خودش هم در ضربه نهم پشت توپ ایستاد که پنالتی خود را به بیرون زد تا مصر در این بازی شکست بخورد.

او در شرایطی در ضربات پنالتی شکست خورد که مسیر ضربه‌های پنالتی بازیکنان کنگو را روی بطری چسبانده بود اما به‌طرز عجیبی نتوانست هیچکدام از پنالتی‌ها را مهار کند و همگی را هم به سمت راست پرید که این موضوع با تعجب علاقه‌مندان فوتبال همراه شد.

1984402

دیدگاه‌ها