کد خبر : 1998869 | 11 بهمن 1402 ساعت 22:03 | 39K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره ژاپنی بایرن به پرتغال رفت!

تایچی فوکویی، ستاره آکادمی بایرن به‌صورت قرضی به تیم پورتیموننزه پرتغال پیوست.

ستاره ژاپنی بایرن به پرتغال رفت!

به گزارش "ورزش سه"، فوکویی تابستان امسال به آکادمی بایرن پیوست و از آن زمان 27 بازی برای این تیم انجام داده و یک گل هم زده است. او برای یک بازی هم، در جریان پیروزی 4-0 بایرن در دور اول جام حذفی آلمان، در خدمت تیم اصلی قرار گرفته است. عملکرد خوب این ستاره 19 ساله باعث شد تا خیلی زود مورد توجه تیم‌های دیگر قرار بگیرد.
در آخرین روزهای نقل و انتقالات پنجره ژانویه بایرن یوخن ساوئر، مدیر توسعه جوانان اف سی بایرن خبر داد: "تایچی زمستان گذشته به تیم دوم ما پیوست و از آن زمان به بعد پیشرفت بسیار خوبی داشته است. او حتی اولین بازی حرفه‌ای خود را هم برای ما در سپتامبر انجام داد. پورتیموننسه باشگاهی است که به دلیل توانایی خود در ادغام بازیکنان ژاپنی در فوتبال اروپا شناخته شده است. بنابراین ما متقاعد شده‌ایم که تایچی شرایط بسیار خوبی را در آنجا پیدا خواهد کرد تا قدم بعدی را در یک لیگ حرفه‌ای بردارد، بتواند دوباره به تیم ما برگردد و بدرخشد.

1985444

بایرن از ابتدا روی این بازیکن حساب ویژه‌ای باز کرده بود و با وجود اینکه تیم پرتغالی اول تمایل به عقد قراردادی دائم نشان داده بود، باواریایی‌ها اعلام کردند که فقط به‌صورت قرضی و تا پایان فصل ستاره خود را برای تجربه بازی بیشتر در لیگ حرفه‌ای اروپایی در اختیار پورتیموننزه قرار خواهد داد.

دیدگاه‌ها