کد خبر : 1998892 | 11 بهمن 1402 ساعت 23:40 | 8.1K بازدید | 12 دیدگاه

بارسا ۱-۰ اوساسونا: نفس راحت ژاوی پس از هفته‌ای سخت

در روزی که ویتور روکه اولین گلش را برای بارسلونا به ثمر رساند، این تیم موفق شد اوساسونا را ۱-۰ شکست دهد.

بارسا ۱-۰ اوساسونا: نفس راحت ژاوی پس از هفته‌ای سخت

به گزارش "ورزش سه"، در اولین بازی پس از استعفای ژاوی هرناندز از بارسلونا، آبی‌اناری‌ها در ورزشگاه المپیک از اوساسونا پذیرایی کردند. بازی با برتری کامل بارسلونا همراه بود و درنهایت آنها با تک‌گل ویتور روکه سه امتیاز بازی را گرفتند.

ویدئو: 323417

بازی با مصدومیت فران تورس آغاز شد. او در پشت ران راستش احساس درد کرد و پس از معاینه توسط کادر پزشکی، از زمین بازی تعویض شد و در دقیقه ۷ جایش را به فران تورس داد.

1985476

در دقیقه ۱۱ ضربه سر لواندوفسکی روی سانتر گوندوگان از کنار دروازه راهی اوت شد.

در ادامه بارسا توپ و زمین را کاملا در اختیار داشت اما در خلق موقعیت جدی ناتوان بود. در دقیقه ۳۸ بودیمیر در موقعیتی عالی در محوطه جریمه بارسا به توپ رسید اما با تعلل فراوان توپ را از دست داد.

در نیمه دوم بارسا تمام تلاشش را برای گلزنی به کار برد اما اوساسونا به خوبی دفاع کرد و همین باعث شد شاهد موقعیت حساسی نباشیم تا اینکه در دقیقه ۶۲ یامال می‌توانست در مقابل دروازه گوندوگان را صاحب توپ کند اما پاسش از همه گذشت و به بیرون رفت.

1985477

در دقیقه ۶۴ پاس بیرون پای عالی کانسلو به مقابل دروازه با ضربه سر ویتور روکه وارد دروازه شد. این اولین گل مهاجم جوان برزیلی برای بارسا بود.

1985479

۴ دقیقه بعد اونای گارسیا به دلیل خطا بر روی روکه کارت زرد دوم را دریافت کرد و از زمین مسابقه اخراج شد.

در دقیقه ۷۱ شوت خطرناک و زیبای یامال با واکنش دروازه‌بان حریف روبرو شد.

در ادامه اوساسونا که ده نفره شده بود نتوانست بارسا را تحت فشار قرار دهد و بارسا هم بازی را مدیریت کرد تا این دیدار با همان تک‌گل روکه به پایان برسد. بارسا ۴۷ امتیازی شد و فاصله‌اش را با اتلتیکو مادرید در رده چهارم به سه امتیاز رساند. آنها همچنین با خیرونای صدرنشین فاصله ۸ امتیازی دارند.

دیدگاه‌ها