کد خبر : 1998908 | 12 بهمن 1402 ساعت 00:24 | 28.6K بازدید | 16 دیدگاه

ژاوی: امروز هواداران قلبم را مال خودشان کردند!

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، می‌گوید حمایت هواداران تیمش در اولین بازی بعد از اعلام جدایی او باورنکردنی بوده است.

ژاوی: امروز هواداران قلبم را مال خودشان کردند!

به گزارش "ورزش سه"، امشب بارسلونا میزبان اوساسونا در رقابت‌های لالیگا بود و با گل دقیقه 64 ویتور روکه موفق شد این تیم را شکست دهد. این اولین بازی و پیروزی بارسا بعد از این بود که ژاوی هرناندز خبر جدایی خود را در پایان فصل علنی کرد و تیم توانست واکنش مناسبی به این خبر و همچنین مصدومیت زودهنگام فران تورس در ابتدای بازی بدهد. ژاوی هرناندز بعد از بازی از این مسئله در تیمش رضایت داشت.

تشویق خاص هواداران؟
"هواداران امروز فوق‌العاده بودند و قبلم را مال خودشان کردند، من حمایت زیادی را از سکوها احساس کردم."

یک مصدوم دیگر هم به لیست قبلی‌ها اضافه شد؟
"مصدومان زیادی به‌خاطر تقویم فشرده وجود دارد. این برای فران بسیار ناراحت کننده است، روز گذشته به دلیل خستگی و دقایق زیادی که بازی کرده بود، به او استراحت دادیم. از نظر اشتیاق و شور بازیکنان مانند او کم هستند، خیلی حیف شد، غیبت او محسوس خواهد بود."

1985500

پیروزی خانگی شیرین بود؟
"همه نکته این بازی در مورد واکنش بود. تیم باید به اخباری که به آنها رسید واکنش نشان می‌داد و به خوبی این کار را کرد. بعد از آن، 3 امتیاز مهم، گل اول ویتور روکه و کلین‌شیت، اما ما همچنان باید پیشرفت کنیم. فرمین و ویتور نکات مثبت زیادی برای تیم ما داشتند. ما به حملاتی عمقی نیاز داشتیم و تغییرات کارساز بود. اما می‌توانستیم راحت‌تر هم برنده شویم."

گل اول ویتور روکه و روند گل نزدن روبرت لواندوفسکی؟
" همه کیفیت مهاجمان در جلوی دروازه مشخص می‌شود. ویتور به این گل نیاز داشت، به جشنش نگاه کنید، انگار که خیالش راحت شد... این به ما خیلی کمک می‌کند، او امشب روی ابرها می‌رود. در آینده او کمک زیادی به ما خواهد کرد.
من با لوا خیلی صحبت می‌کنم. در مورد وظایف جدیدش با او در ارتباطم به او گفتم باید در محوطه کارایی بیشتری داشته باشد. می‌دانم که به گل نیاز دارد و آنها برایش از راه خواهند رسید."

دیدگاه‌ها