کد خبر : 1998971 | 12 بهمن 1402 ساعت 12:17 | 28.9K بازدید | 12 دیدگاه

رؤیایم محقق شد

اولین واکنش ببر برزیلی پس از نجات بارسلونا

ویتور روکه، ببر برزیلی بارسا، دیشب یک گل سه امتیازی زد و بارسا را از یک تساوی خانگی بد نجات داد.

اولین واکنش ببر برزیلی پس از نجات بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، کار بارسا دیشب برابر اوساسونا گره خورده بود، ولی ویتور روکه به محض ورود به زمین در نیمه دوم توانست گل برتری را بزند. پرواز ببر برزیلی و ضربه سر او گل مهمی برای بارسا به همراه داشت. این اولین گل ستاره برزیلی جدید بارسلونا نیز بود و او به همین دلیل بعد از گلزنی منقلب نیز شده بود.

1985473

بارسا به هر زحمتی بود توانست این بازی را ببرد و روکه 18 ساله در پایان مسابقه گفت: «بسیار خوشحالم از اینکه توانستم نخستین گلم را برای بارسا بزنم و البته بیشتر به خاطر کسب پیروزی خوشحالم. مدت‌ها بود چنین لحظه را را تصور می‌کردم و به دنبال این بودم اولین گلم را برای بارسا بزنم. در بازی‌های قبلی خیلی خوش شانس نبودم ولی این بار توپ جایی رفت که دوست داشتم.»

1985472

روکه ادامه داد: «این رویایی بود که از کودکی در ذهن داشتم و حالا محقق شده است. یادم است بچه که بودم، هر بار گل می‌زدم، خودم را در قالب بازیکن بارسا تصور می‌کردم و حالا اینجا هستم و برای بارسا گلزنی کرده‌ام. اینجا در اسپانیا فوتبال سریع‌تر بازی می‌شود و من هر روز سخت تلاش می‌کنم تا خودم را با این ریتم وفق بدهم. مطمئنم اوضاع بارسلونا به تدریج خوب می‌شود و این به سود من نیز خواهد شد.»

دیدگاه‌ها